Naujasis „E 300 BlueTEC HYBRID“ yra pirmasis „Mercedes-Benz“ dyzelinis automobilis su hibridine pavara. Gamintojų teigimu, tai taupiausias prabangus modelis, priskirtas A+ sąnaudų klasei, o dabar ir įvertintas TUV Süd aplinkosaugos sertifikatu.

„2009 metais pristačiusi „S 400 HYBRID“, su dabar debiutuojančiu „Е 300 BlueTEC HYBRID“ „Mercedes-Benz“ markė nustato naujus standartus prabangių verslo klasės automobilių segmente, – aiškino „Daimler AG“ Aplinkosaugos vadovas Herbertas Kohleris. – Modulinė hibridinė technologija atveria kelią sparčiai išplėsti kitas automobilių serijas hibridiniais modeliais“.

Lyginant su „Е 300 CDI BlueEFFICIENCY“ modeliu, hibridinio „Е 300 BlueTEC HYBRID“ sąnaudos, priklausomai nuo naudojamų padangų, sumažėjo nuo 5,8-6,1 iki 4,2-4,3 l 100 km kelio (anglies dvideginio emisija 109 g/km). Tai reiškia, kad degalų sąnaudos sumažėjo 28 proc.

„Е 300 BlueTEC HYBRID“ atitinka 2015 metų sausio 1-ąją įsigaliosiančius privalomus reikalavimus, kad 95 proc. detalių (vertinant pagal svorį) turi būti perdirbamos. Ateityje į šiuos reikalavimus bus atsižvelgiama jau konstravimo stadijoje ir jie vaidins svarbų vaidmenį ne tik kalbant apie naudojamų metalų rūšis. Naująjame modelyje net keturiasdešimt trys komponentai, kurių bendras svoris siekia 41,5 kg, pagaminti iš perdirbamų plastikų.

Be to, dar keturiasdešimt keturi E klasės komponentai, kartu sveriantys 21 kg, pagaminti iš visiškai natūralių medžiagų. Pavydžiui, bagažo skyriaus grindys yra iš korinės struktūros kartono, o alyvmedžių anglis naudojama aktyviuose filtruose.