Įsivaizduokite: jūs susipažįstate su kuo nors ir paklaustas, kuo užsiimate, atsakote, kad esate architektas. Pasidomėjus, ar esate suprojektavęs kokį žinomą pastatą, atsakote, kad prisidėjote prie naujos universiteto bibliotekos projekto. Naujasis pažįstamas nustemba ir pasako, kad tai nuostabus pastatas.

Jūs išsiskiriate. Galbūt jis potencialus klientas, gal ir ne, bet jūs neabejotinai jam padarėte gerą įspūdį.

Na, o dabar įsivaizduokite kitokią situaciją. Susipažįstate ir paklaustas, kas jūs, kuo užsiimate, atsakote: „Aš iniciatyvus, atsidavęs darbui architektūrinių paslaugų teikėjas, kūrybingas, siekiantis patenkinti visus klientų poreikius“.

Neabejotina, kad jūsų šis klientas nebeieškos, nes jūs pasirodėte kaip pasipūtęs kvailys. Ar jūs internete, ar socialiniuose tinkluose save apibūdinate taip pat, kaip tai darote asmeniškai?

Ar jūs kalbate nuvalkiotomis frazėmis ir aukščiausio laipsnio būdvardžiais? Ar raštu apibūdinate save taip, kaip žodžiu niekad nesakytumėte?

Jei taip, laikas keistis.

Štai keletas žodžių, kurie yra puikūs, kai kiti žmonės jus apibūdina, bet jūs neturėtumėt jų vartoti kalbėdamas apie save.

Išradingas

Dauguma kompanijų skelbiasi esančios inovatyvios. Taip pat ir dauguma žmonių prisiekia esantys išradingi. Tai gerai, nes išradingumas – sėkmės garantas. Jei jūs esate išradingas, nesakykite, o įrodykite. Apibūdinkite produktus, kuriuos išradote. Paaiškinkite, kokius procesus esate pakeitęs. Duokite realių įrodymų, nes jie - geriausi įrodymai.

Kūrybingas

Jei tam tikrus žodžius vartosite pernelyg dažnai, jie taps nebereikšmingi. Žodis „kūrybingas“ yra būtent toks. Pavyzdžiui, jei peržiūrėtumėt keletą anketų „LinkedIn“ (tai socialinis tinklas, labiau skirtas bendrauti su verslo partneriais, užmegzti naujus profesinius ryšius ir ieškoti darbo ar darbuotojų), daugumoje rastumėt žodį „kūrybingas“.

Kūrybingas - tai tik pavyzdys. Panašūs apibūdinimai: įvairiapusiškas, efektyvus, dinamiškas, įtakingas, gebąs dirbti komandoje, bendradarbiaujantis. Kai kurie iš šių būdvardžių tinka ir jums, bet jie taip dažnai vartojami, kad prarado savo tikrąją reikšmę.

Autoritetingas

Jei jums reikia sakyti, kad jūs esate autoritetingas, vadinasi, jūs nesate. Geriau įrodykite savo patirtį. „Muzikos festivalio vedėjas“ ar „Pranešėjas TED konferencijoje“ (angl. „Technology Entertainment Design“ - kasmetinė konferencija, kurioje skelbiamos geriausios idėjos) parodo jūsų autoritetingumo lygį. Kol jūs negalite to įrodyti, „socialininių tinklų marketingo“ šaltiniai tik rodo, kad jūs per daug laiko leidžiate „Facebooke“.

Užsidegęs

Jei jūs nepaprastai užsidegęs keisti kasdienių objektų dizainą, tai skamba bauginančiai. Tą patį galima pasakyti ir apie jūsų nusiteikimą plėtoti ilgalaikius klientų projektus. Geriau susikoncentruoti į vieną sritį. Užsidegimą, aistringumą geriau rodykite tam, ką mylite.

Unikalus

Unikalūs būna pirštų antspaudai. Snaigės visos skirtingos. Jūs unikalus, bet jūsų verslas tikriausiai – ne. Ir neapsimeskite, kad esate nepakartojami, klientams to nereikia, jiems reikia kokybės. Parodykite, kad esate geresni už konkurentus ir būsite unikalūs.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)