„Opel“ sėkmės istorija šiame segmente prasidėjo su „Kadett A”, kuris rinkoje pasirodė 1962 metais. Šis modelis tapo modernių kompaktinių automobilių segmento pagrindu Vokietijoje ekonominio pakilimo metais. Vidutines pajamas gaunantiems žmonėms mobilumas tapo prieinamas šio modelio dėka. Buvo galimi trys variantai: vienas iš jų – tai kompaktinių nočbekų sėkmės istorijos pradininkas, dviejų durų sedanas su atskira bagažine.

Pirmasis „Opel” kompaktinės klasės automobilis rinkoje pasirodė prieš 76 metus ir tai buvo „Kadett” (1936 gamybos metai). Nuo to laiko „Opel“ klientams pasiūlė 10 kompaktinės automobilių klasės kartų, o tai yra apie 22 mln. automobilių.

Nuo 1962 m. „Kadett A“ bei „Kadett B“ (1965 m. – 1973 m.), kuris pagarsėjo savo reklaminiu šūkiu „Opel Kadett: Das Auto“, iki šiandieninės naujos „Astra“ modelių gamos – „Opel“ kompaktinių automobilių gretose visuomet buvo siūlomas sedano variantas.

Vienintelė išimtis, tai „Kadett D“ modelių gama (1979 m. – 1984 m.), su priekinių ratų pavara ir kurie neturėjo nočbeko varianto.

Tačiau jau 1985 metais nauja modelių karta pasirodė prekyboje. Nuo to laiko „Opel” produktų gretose visuomet yra siūlomas keturių durų sedanas.

„Opel” kompaktinių sedanų apžvalga:

„Kadett A: (1962 m. – 1965 m.): dviejų durų
„Kadett B” (1965 m. – 1973 m.): dviejų ir keturių durų
„Kadett C” (1973 m. – 1979 m.): dviejų ir keturių durų
„Kadett E” (1984 m. – 1991 m.): 1985 m. vėl pasirodo keturių durų variantas
„Astra F” (1991 m. – 1997 m.): 1992 m. pradžioje pasirodo keturių durų variantas
„Astra G” (1998 m. – 2004 m.): 1998 m. rudenį debiutuoja keturių durų versija
„Astra H” (nuo 2004 m.): 4 durų variantas nuo 2007 m. rudenio
„Astra J” (nuo 2009 m.): nauja keturių durų „Astra” papildo „Astra” modelių gamą 2012 m. rudenį

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (20)