Ketvirtosios kartos „Range Rover“ buvo kuriamas „nuo nulio“, tačiau išlaikant originaliojo prieš 40 metų pristatyto modelio dizainą. Tai yra pirmasis pasaulyje visureigis, kurio konstrukcijos pagrindas – monokoko tipo aliuminio karkasas – yra 39 proc. lengvesnis nei dabartinės kartos modelio plieno karkasas. Tai reiškia, kad naujasis modelis yra net iki 420 kilogramų lengvesnis už pirmtaką.

Gamintojai pabrėžia, kad naujausios aliuminio technologijos pasirinkimas leido reikšmingai patobulinti automobilio dinamiką ir manevringumą, kartu sumažinant degalų sąnaudas ir CO2 išmetimo į atmosferą rodiklius.

„Naujasis „Range Rover“ išsaugo esmines ir unikalias šio modelio savybes – nepakartojamą prabangos dvelksmą, galią ir pravažumą bet kokiomis sąlygomis. Kita vertus, visiškai nauja konstrukcija leido mums savo klientams suteikti ir visiškai naujos kokybės potyrius”, - sakė Johnas Edwardsas, „Land Rover Global Brand“ direktorius.

Naujos kartos visureigyje bus montuojama prisitaikymo prie važiavimo aplinkos sistema „Land Rover’s Terrain Response®“. Ši sistema analizuoja vairavimo sąlygas ir automatiškai parenka toms sąlygoms labiausiai tinkamas visureigio valdymo funkcijas.

Siekiant užtikrinti naujojo modelio išskirtinį patikimumą ir ilgaamžiškumą per 18 mėnesių daugiau kaip 20 šalių buvo nuvažiuota milijonai mylių atliekant „Land Rover“ kelio, bekelės ir kitus sunkius, ypatingų pastangų pareikalavusius testus.

Keleiviai, sėdintys naujojo visureigio gale, turės 118 mm daugiau vietos kojoms ištiesti bei patogesnes sėdynes, kurioms siūlomas papildomas komforto pakektas „Executive Class“.

Klientams bus siūloma rinktis V8 benzininį variklį ir TDV6 bei TDV8 dyzelinius variklius. Tikslios automobilio charakteristikos paaiškės Paryžiuje.

Nors naujojo „Range Rover“ kaina dar neatskleidžiama, jau žinoma, kad užsakymai bus priimami nuo rudens, o pristatymai klientams prasidės 2013 m. pradžioje. Šis modelis bus parduodamas daugiau nei 160 šalių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (67)