Mados namų “Julija” prekės ženklo “Julia Janus” stende neįprastos formos ir neįprastos vietos: stalas stovi ne ant grindų, o prikabintas ant sienos. Ant jo išdėlioti indai, įrankiai ir daugybė ranka rašytų, ne kartą jau naudotų receptų. Sujudinti, jie tarsi šoka šokį, lėtai krenta, kyla.

Kopenhagoje lietuvių madą reprezentuojanti dizainerė Julija sako, kad virtuvė yra vieta, kurioje gali daryti bet ką: “Paragauji ko nors nepaprastai skanaus, čiumpi po ranka pasitaikiusį lapelį, užrašai. Šitaip atsiranda tavo mėgstamų patiekalų sąrašas, taip išmoksti “šokti” virtuvėje”.

O šokti virtuvėje galima tik su patogiais drabužiais. Tokius ir siūlo “Julia Janus” . “Su jais gali daryti daug, - priduria Julija. – Ruošti valgį, apsipirkti, važiuoti į oro uostą su trimis lagaminais, vyru ir vaikais, pasipuošti vakare, kai lauki namuose svečių. Šokis yra kūno pasakojimas apie patirtis, laikmetį, subkultūrą, skonį, gyvenimo būdą. Šokis, kaip ir nepaprasto skonio patiekalas, kaip ir drabužiai, kuriuos nešiojame, atspindi mūsų gyvenimo būdą. Štai kodėl kitų metų vasaros kolekciją pavadinome “Mano virtuvė skirta šokiams”.

Tarptautinė Kopenhagos mados paroda CIFF pirmą kartą įvyko 1993 metais. Šiandien tai didžiausia, du kartus per metus vykstanti mados paroda Šiaurės Europoje. Parodos stendai užima daugiau nei 40 tūkstančių kvadratinių metrų. Čia atvyksta naujausios Europos gamintojų drabužių, papuošalų, batų ir namų apyvokos daiktų kolekcijos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)