Priklausomai nuo „Astra BiTurbo” keturių cilindrų dyzelinio variklio apkrovos, dvi skirtingo dydžio turbinos dirba atskirai arba kartu. Mažesnė turbina greitai akceleruoja esant mažesniam greičiui. Tai reiškia, kad paspaudus akceleratoriaus pedalą, galia didėja be jokio uždelsimo ir vėlavimo.

Esant tik 1250 aps./min, vairuotojas jau gali važiuoti naudodamasis 320 Nm sukamuoju momentu, tai yra 80 proc. viso sukamojo momento, o esant 1750 aps./min – 2500 aps./min., maksimalus sukamasis momentas pasiekia 400 Nm.

Varikliui dirbant vidutinių apsukų režimu, abi turbinos veikia kartu: iš pradžių didesnioji turbina suslegia įeinantį orą, o po to mažesnioji jo slėgį padidina. Apsauginis vožtuvas kontroliuoja, kad dalis išmetamųjų dujų keliautų į didesniąją turbiną. Esant didesnėms apsukoms (per 3000 aps./min), visos degimo dujos keliauja į didesniąją turbiną, taip garantuojamas tolygus galios tiekimas esant didesniam greičiui.

Penkerių durų „Astra BiTurbo CDTI“ pasiekia maksimalų 226 km/val. greitį, todėl ji yra pati greičiausia visų laikų dyzelinė „Astra“ („Sports Tourer“ – 222 km/val., GTC – 223 km/val.). Su degalus padedančia taupyti įranga „Start/Stop”, kuri į visus „Astra BiTurbo” modelius montuojama standartiškai, GTC versija sunaudoja 4,9 l/100km, („Sports Tourer“ ir penkerių durų versijos – 5,1 l/100km). GTC anglies dvideginio tarša yra 129 g/km (hečbeko ir universalo versijose – 134 g/km).

„BiTurbo“ technologija 2012 metų pradžioje debiutavo „Opel“ flagmane „Insignia“. Naujas dyzelines „Astra” versijas bus galima užsisakyti šį rudenį, o prekybos salonuose ji pasirodys metų pabaigoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (37)