Gamintojų teigimu, naujasis LS nuo pirmtako skiriasi net 3000 bruožų, tarp kurių yra trys pasaulinio masto inovacijos ir 15 naujienų, pirmą kartą matomų „Lexus“ automobiliuose.

LS tapo 30 mm ilgesnis (5090 mm), važiuoklės bazė išliko 2970 mm.

Pirkėjai galės rinktis iš „LS 460“ arba „LS 600h“ modelių, abu turės ir prailgintos važiuoklės bazės versijas. Pirmoji bus komplektuojama su V8, 4.6 l, 387 AG agregatu. Iki 100 km/val. ši versija įsibėgės per 5,7 sek.

Hibridinis „LS 600h“ turės 5.0 l, V8 variklį, išvystantį 394 AG, ir 165 kW elektros motorą. Bendra sistemos galia sieks 445 AG. Šio automobilio vidutinės degalų sąnaudos bus 8,6 l/100 km, CO2 emisija – 199 g/km.

Pirmą kartą LS modelis turės ir sportišką „F-Sport“ versiją, kuri pasižymės 10 mm žemesne pakaba.

Per pastaruosius 23 metus, kai pasirodė keturios LS kartos, „Lexus“ pardavė daugiau nei 730 tūkst. šių automobilių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (126)