Įvertinus 2011 m. patirtį, buvo nuspręsta atsisakyti avantiūristiško ankstesniųjų metų sprendimo dalyvauti lenktynėse su dyzeliniu varikliu ir vietoj jo buvo pasirinktas pasaulyje gerai žinomas ir už patikimumą vertinamas 2.0 l darbinio tūrio „Honda“ variklis su kompresoriumi. Dėl šio variklio bolidas tapo 20 proc. galingesnis palyginus su praėjusiais metais lenktynėse startavusiu „Spire GT-R“ automobiliu.

Dabar „Spire GT-R“ galia siekia 300 AG, o iki 100 km/val. jis įsibėgėja greičiau nei per 5 sek. Maksimalus automobilio greitis – 250 km/val.

„Spire GT-R“ pranašumai taip pat yra ir mažas automobilio svoris – 710 kg bei tai, jog oro pasipriešinimui įveikti dėl išskirtinės šio modelio formos – mažo automobilio skerspjūvio ploto ir aptakaus kėbulo – naudojama mažiau variklio galios.

Šiuo automobiliu X1 klasėje startuosianti 24-uoju numeriu pažymėta „Gera Dovana“ komanda neslepia ambicijų lenktynėse pretenduoti į prizines vietas.

„Planų lenktynėse turėti sunku, nes nelabai išeina planuoti tai, kas tik nedidele dalimi priklauso nuo mūsų. Ko norėtume ir tikėtumėmės – būtų smagu užimti prizinę vietą savo klasėje ir finišuoti pirmajame 10-uke. O labiausiai norėtųsi įveikti visas lenktynes be gedimų ir kovinių režimų. Tai, žinoma, savaime atneštų neblogą rezultatą, – sakė komandos vadovas M. Batūra. – Šiais metais technika tikrai paruošta neblogai, vairuotojai taip pat geri. Tikimės, kad jei viskas eisis sklandžiai – rezultatas bus neblogas. O jei dar ir lietaus pavyktų išvengti, butų visai gerai.“

Kiti automobilio parametrai:

Svoris: 710 kg
Išmatavimai: ilgis – 370 cm; plotis – 160 cm; aukštis – 110 cm
Variklis: 2.0 „Honda“ variklis su kompresoriumi
Galingumas: 300 AG
Stabdžiai: Wilwood 296 mm skersmens
Duomenų kaupiklis: Race technology, naudojamas GPS signalas greičiui, perkrovoms ir rato laikams matuoti.
Ratų plotis: Priekyje 7.5 colio, gale – 8 colių (diametras – 15 colių ir 16 colių)
Padangos: „Slick“ tipo, „Dunlop“

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)