Pasak vieno iš konkurso organizatoriaus „Classic Car Club Lietuva“ vadovo Manto Juočerio, Lietuvoje ne tik kolekcininkai, bet ir automobilių entuziastai turi itin retų ir originalių automobilių, kuriuos bus įdomu pamatyti visuomenei.

„Praėjusiais metais sulaukėme daugiau nei 70 dalyvių paraiškų. Daugiausiai publikos ir komisijos simpatijų pernai pelnė 1955 m. pagamintas automobilis „BMW 501A“. Nekantraujame sužinoti, kokių dalyvių sulauksime šiemet“, - sakė „Classic Car Club Lietuva“ vadovas.

Anot jo, šiuo konkursu norima suvienyti automobilių kolekcininkus, entuziastus ir mėgėjus, supažindinti visuomenę su jų turimais automobiliais bei propaguoti klasikinių automobilių kultūrą.

Klasikinių automobilių konkurse kviečiami dalyvauti visi kolekcininkai, automobilių klubai, mėgėjai ar autoprofesionalai, turintys klasikinį automobilį, pagamintą iki 1990 metų arba sportinį, modifikuotą ar surenkamą automobilį. Paraiškas dalyvauti konkurse jie gali teikti iki rugpjūčio 18 d., elektroniniu paštu automobiliai@delfi.lt.

Dėmesio! Siųsdami nuotraukas konkursui, nurodykite tikslų automobilio pavadinimą, gamybos metus bei savo kontaktinius duomenis (vardą, pavardę, telefono numerį, el. pašto adresą). Šiemet konkurse nebegali dalyvauti pernai į konkurso finalą (TOP-18) patekę modeliai.

Konkurso organizatorių sudaryta komisija atrinks geriausių klasikinių automobilių 8-uką, kuris vėliau bus pristatytas visuomenei. Kam šiemet atiteks klasikinių automobilių konkurso nugalėtojo vardas nuspręs DELFI skaitytojai, prekybos centro „Panorama“, kuriame bus eksponuojami automobiliai, lankytojai, bei specialiai sudaryta komisija.

Bus galima laimėti pasivažinėjimą „Formule 3“

Klasikinių automobilių konkurso simboliu šiemet tapo sportinės klasikos atstovė „Formulė 3“. Organizatoriai juokauja, kad šis automobilis, pagamintas 1995 m., vos penkeriais metais per „jaunas“ dalyvauti klasikinių automobilių rinkimuose. Pagrindinis konkurso rėmėjas LaisvalaikioDovanos.lt išbandyti „Formulės 3“ greitį pakvies nugalėtoju tapusio klasikinio automobilio savininką bei tris laiminguosius, atidavusius savo balsą Klasikinių automobilių konkurse.

Prieš 17 metų pagamintos „Formulės“ tikslus pavadinimas – „Formula Renault-Tattus“. Šis modelis atitiko F3 reikalavimus ir buvo gaminamas specialiai „Formula Renault“ serijos lenktynėms. Vakarų Europoje juo lenktyniavo ir į Lietuvą pargabeno Darius Jonušis. Kitais metais Darius, važiuodamas šiuo bolidu, iškovojo Lietuvos čempiono vardą. Vėliau jo užsakymu „Formulė“ buvo modifikuota ir atsirado vieta keleiviui.

Dvivietė formulė „Renault-Tattus“ su keleiviu Kačerginės Nemuno žiedo įprastą trasos konfigūraciją gali įveikti per 1 min. 15 sek., išvystydama 210 km/val. greitį.

„Formula Renault-Tattus“ ilgis siekia 420 cm, ji sveria 540 kg. Automobilyje sumontuotas 2.0 l, 4 cilindrų variklis, pasiekiantis 175 AG (esant 7200 aps./min.) ir maksimalų 263 Nm sukimo momentą (esant 5200 aps./min.). Iki 100 km/val. ši „Formulė 3“ įsibėgėja per 4,5 sek.

„Classic Car Contest“ konkurse nugalėjusio automobilio savininkui pagrindinis rėmėjas taip pat dovanos 3 tūkst. litų piniginį prizą.

Konkurso rėmėjai ir partneriai: Lietuvos klasikinių automobilių klubas, DELFI, LaisvalaikioDovanos.lt, PLC „Panorama“, Mega, Trakų automobilių muziejus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)