Septynviečiame visureigyje montuojamas AMG 5.5 l darbo tūrio V8 variklis su dviem turbinomis generuoja 557 AG ir maksimalų 760 Nm sukimo momentą. Nuo 0 iki 100 km/val. sprintas su GL 63 AMG užtrunka 4,9 sek., o maksimalus greitis siekia 250 km/val. (ribojamas elektronikos). Degalų sąnaudos – 12,3 l/100 km (anglies dvideginio emisija – 288 g/km).

Keturiems varantiems ratams galia perduodama per „AMG SPEEDSHITF PLUS 7G-TRONIC“ automatizuotą pavarų dėžę, kuri gali dirbti pagal vieną iš trijų programų ir turi automatinę žemesnių pavarų perjungimo panaudojant dvigubą sankabą sistemą. Pasirinkus „Controlled Efficiency“ režimą, aktyvuojama ECO Start/Stop funkcija, užgesinanti variklį, kai automobilis stovi. Dirbdamas šiuo režimu, automobilis pagreitėja švelniau, pavaros komfortiškai perjungiamos esant žemesniems sūkiams, o startuojama antrąja pavara. Tokiu atveju AMG prietaisų skydelyje dega žalias „ECO“ simbolis.

Važiuojant „Sport“ (S) arba „Manual“ režimais ECO start/stop funkcija išjungiama, o automobilis tampa vikresnis bei energingiau reaguoja į vairuotojo veiksmus.

„Mercedes-AMG“ sukūrė specialiai suderintą galios paskirstymo dėžę nuolatinei visų ratų pavarai 4MATIC, kuri siekiant geresnių dinaminių savybių variklio galią tarp priekinių ir galinių ratų padalina santykiu 40:60. Dar daugiau, pneumatinė sportiška AMG pakaba su AIRMATIC sistema, amortizatoriais, automatine kėbulo aukščio palaikymo sistema ir adaptyvine amortizavimo sistema ADS pirmąsyk komplektuojama su aktyviąja posūkių įveikimo sistema, sumažinančia skersinius kėbulo pasvirimus. Ši tik AMG modeliams skirta sistema, kuri yra standartinės įrangos dalis, pasitelkia priekio ir galinio tiltų stabilizatorius taip kompensuodama kėbulo pasvirimus posūkiuose. Kartu su geresniu automobilio manevringumu ir vairavimo pojūčiais, ji pagerina stabilumą kelyje, taip pasitarnaudama važiavimo dideliu greičiu saugumui.

GL 63 AMG vairuotojas mygtuko paspaudimu vairuotojas gali pasirinkti vieną iš trijų pakabos valdymo režimų: komfortišką „Comfort“ arba sportiškus „Sport“ ir „Sport Plus“. Kartu pneumatinė pakaba atsižvelgia į greitį – siekiant sumažinti oro pasipriešinimą ir pagerinti stabilumą važiuojant dideliu greičiu automobilis pažeminamas.