4,28 m ilgio „Mokka” talpina 5 suaugusius keleivius. Be vien tik priekinių varančiųjų (FWD), šiame modelyje gali būti montuojama visų varančiųjų ratų sistema (AWD). Važiuojant asfaltuotais keliais ir esant geram sukibimui su keliu, „Moka“ varoma tik priekiniais ratais. Tačiau važiuojant slidžia kelio danga ar bekele, sukamasis momentas tarp priekinių ir galinių ratų sklandžiai pasiskirsto santykiu 50:50, dėl ko gerėja valdymas.

„Mokka“ turės keturių variklių gamą. Variantuose su mechanine transmisija montuojama ir degalus taupanti „Start/Stop” sistema. Variklių gamą sudaro trys benzininiai bei vienas dyzelinis agregatai: 1.6 l (115 AG), išvystantis 155 Nm sukamąjį momentą, 1.4 l „Turbo” (140 AG), išvystantis 200 Nm sukamąjį momentą, 1.8 l (140 AG, 175 Nm) benzininis variklis skirtas tik Rusijos rinkai ir vienas 1.7 l (130 AG) turbodyzelis, kurio sukamasis momentas 300 Nm. Tiek 1.4 „Turbo”, tiek 1.7 CDTI gali būti komplektuojami su 6 laipsnių mechanine arba automatine pavarų dėže.

„Mokka” modelis pristato pačias naujausias technologijas mažųjų visureigių segmente, kaip pavyzdžiui, vairuotojo pagalbinės sistemos („Driver Assistance Systems”) su „Opel Eye” priekinio bei galinio vaizdo kameromis. Vairuotojas gali naudotis tokiomis funkcijomis kaip išvažiavimo iš eismo juostos perspėjimas („Lane Departure Warning“) ar antros kartos eismo ženklų atpažinimo sistema („Traffic Sign Recognition“), kuri atpažįsta dar daugiau Europos kelių ženklų, stačiakampius kelių ženklus ir LED ekranus.

Bazinėse versijose yra montuojama saugumą didinanti įranga: elektroninė stabilumo (ESC), traukos kontrolės (TC) sistemos, taip pat pajudėjimo įkalnėn (HSA) bei važiavimo nuokalnėn pagalbos sistemos (HDC). Traukos kontrolės sistema elektroniškai veikia panašiai kaip ir riboto praslydimo diferencialas. Ji apsaugo „Mokka“ ratus nuo praslydimo, o AWD sistema su ja veikia dar efektyviau. HSA ir HDC sistemos didina vairavimo komfortą bei saugumą važiuojant į ar nuo kalno. HSA sistema sustabdo automobilį jam pradėjus riedėti nuo kalno atgal. HDC sistema veikai atvirkščiai ir yra naudinga kai automobilis rieda nuo itin stataus kalno į priekį. Vairuotojui numačius kokiu greičiu norima leistis nuo kalno, automatinė greičio kontrolė palaiko stabilų greitį ir nebereikia spausti stabdžio pedalo.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (114)