aA
Kaip skelbia „Automotive News“ Europoje automobilių pardavimų augimu gali pasigirti tik „Premium“ segmento mašinų gamintojai.
© Gamintojo nuotr.

Išaugusi „Premium“ segmento automobilių paklausa BMW, „Mercedes“ ir „Audi“ prestižinių automobilių gamintojams leido džiaugtis išaugusiais pardavimus. Prie vokiečių netikėtai prisijungė ir „Citroen“, kurio madingi ir nepigūs „Citroen DS4“ ir „Citroen DS5“ modeliai suviliojo nemažai pirkėjų, skelbia „JATO Dynamics“ statistika.

Palyginti su 2011 m. balandžiu, BMW pardavimai šių metų balandžio mėnesį išaugo 3 proc. Teigiamą rezultatą lėmė naujos kartos 1 ir 3 serijos BMW automobiliai. Balandį bavarai pardavė 55 008 mašinas. „Mercedes“ pardavimai išaugo 5 procentais – balandį kompanija iš Štutgarto pardavė 50 896 mašinas. Gerus pardavimus lėmė ir naujos kartos B klasės „Mercedes“. „Audi“ gamintojas balandį pardavė 4 proc. daugiau automobilių (61 171 vnt.).

Teigiamą rezultatą užfiksavo ir „Citroen“ gamintojas. Pardavimus skatino ir madingi „Citroen DS4“, „Citroen DS5“ automobiliai. Prancūzai balandį pardavė 5 proc. daugiau mašinų (61 782 vnt.) nei tą patį 2011 m. mėnesį.

Nors teigiamasi rezultatais pasigirti negalėjo, „Volkswagen“ ir „Ford“ kompanijos pagal parduodamus automobilius Senajame žemyne išliko atitinkamai pirmoje ir antroje vietose.

Balandį „Volkswagen“ pardavimai sumažėjo 8 proc. (139 124 vnt.). „Ford“ pardavimai nukrito 10 proc. (79 632 vnt.). „Renault“ kompanijos pardavimai buvo 17 proc. mažesnį – balandį parduota 70 654 mašinos.

Pardavimai augo tik dvejose šalyse

Penkiose pagrindinėse Europos automobilių rinkose pardavimai augo tik dvejose šalyse. Jungtinėje Karalystėje buvo parduota 3 proc. daugiau automobilių (142 322 vnt.). Vokietijoje, didžiausioje Europos automobilių rinkoje, taip pat buvo užfiksuotas 3 proc. augimas – balandį parduotos 274 066 mašinos.

Prancūzijoje pardavimai sumažėjo 2 proc. (166 552 vnt.), tuo tarpu Italijoje jie smuko 18 proc. – buvo parduotos 130 245 mašinos. Ispanijoje užfiksuotas didžiausias, net 22 proc. pardavimų mažėjimas – balandį šioje šalyje įsigyti 56 183 automobiliai.

Nuo metų pradžios naujų automobilių pardavimai Europoje sumažėjo 7 proc. (4, 85 mln. mašinų) palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu.

Europos 10 populiariausių markių balandžio mėnesio pokytis, palyginti su 2011 metais
1. VW 139 124 (-8 proc.)
2. „Ford“ 79 632 (-10 proc.)
3. „Renault“ 70 654 (-17 proc.)
4. „Peugeot“ 70 557 (-5 proc.)
5. „Opel/Vauxhall“ 68 798 (-16 proc.)
6. „Citroen“ 61 782 (+5 proc.)
7. „Audi“ 61 171 (+4 proc.)
8. BMW 55 574 (+3 proc.)
9. „Fiat“ 55 008 (-11 proc.)
10. „Mercedes“ 50,896 (+5 proc.)
Šaltinis: „JATO Dynamics“

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.