„Alltrack“ nuo įprasto „Passat“ universalo skiriasi 17 colių lengvo lydinio „Vallei“ ratlankiais, matinio chromo spalvos šoninių langų apvadais, chromuotomis radiatoriaus grotelėmis ir išorinių galinio vaizdo veidrodėlių korpusais. Didelio pravažumo automobilio įspūdį dar labiau sustiprina iš po kėbulo apačios matomi standžios dugno apsaugos fragmentai, sidabro spalvos stogo bagažinės sijos, būdingi rūko žibintai ir priekyje bei gale pritvirtintos „Alltrak“ emblemos.

Padidintą pravažumą užtikrina 30mm padidinta prošvaisa ir didesni įkalnės įveikimo kampai. Variklis iš apačios uždengtas stora metaline plokšte.

Variklių asortimente - 155 kW/210 AG galios turbininis TSI variklis. Dyzelinių agregatų gerbėjai gali rinktis vieną iš dviejų TDI variklių: 103kW/140 AG pajėgumo (su mechanine pavarų dėže) arba 125 kW/170 AG (su DSG transmisija). Abu TDI varikliai komplektuojami su „BlueMotion“ technologija, turinčia „Start-Stop“ ir stabdymo energijos regeneravimo sistema. Visi modeliai turi nuolatinę visų ratų pavarą „4MOTION“.

„Passat Alltrack 2.0 TDI“ su 103 kW/140 AG varikliu ir 6 pavarų mechanine greičių dėže Lietuvoje kainuoja nuo 112 364 litų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (125)