Dėl sulėtėjusios prekybos naujais automobiliais Europoje tiek amerikiečių kompanijai „General Motors“ priklausantis „Opel“ gamintojas, tiek ir „PSA Peugeot-Citroën“ aljansas šiuo metu išgyvena ne geriausius laikus. Prieš porą mėnesių oficialiai paskelbę apie kompanijų bendradarbiavimą siekiant sumažinti gamybos kaštus, Detroite (JAV) abiejų automobilių gamintojų atstovai sėdo prie derybų stalo, rašo „Automotive News“.

Prancūzų atstovai tikisi, kad bendradarbiavimas kasmet leis sutaupyti mažiausiai 2 milijardus eurų. Kompanijos drauge vykdys medžiagų pirkimus ir logistiką, taip pat nuo 2016 m. abiejų kompanijų automobiliai dalinsis tomis pačiomis platformomis.

Savo ruožtu amerikiečiai „General Motors“, bendradarbiaudami su automobiliu gamintoju iš Europos, tikisi sumažinti jai priklausančio „Opel“ nuostolius.

Tuo tarpu gamintojų profsąjungos baiminasi, kad optimizuojant kaštus, bus griebtasi etatų mažinimo ir netgi nuostolingai veikiančių gamyklų uždarymo. Be to analitikai teigia, kad GM kompanijos padėtis rinkoje stabili, o dėl kritusių pardavimų Europoje itin stipriai paveiktas PSA koncernas šiuo metu ieško išsigelbėjimo Detroite.

Daugybė naujų modelių

Kompanijų ateities planuose – nuo 2016 metų gaminti daugybė naujų modelių, naudojant tas pačias platformas. Maži modeliai, tokie kaip „General Motors“ gaminamas „Opel Corsa“ ir PSA „Citroën C3“ bus kuriami naudojant prancūzų technologijas. Tuo tarpu vidutinės klasės automobiliai tokie kaip GM „Opel Insignia“ ir PSA „Citroën C5“ su „Peugeot 508“ turės amerikiečių gamintojo platformas. Be to amerikiečius ypač domina PSA automobilių su dyzeliniais varikliais technologijos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (13)