Šiame regione pardavimai išaugo net 55,7 procento. Iš viso buvo parduota 84 000 naujų mašinų (2011 m. – 53 900 vnt.). Didžiausioje koncerno rinkoje – Rusijoje, buvo parduota dvigubai daugiau automobilių nei pernai – 50 500 vnt. (2011 m. – 24 900 vnt.) Tuo tarpu Vakarų Europoje (išskyrus Vokietiją) pardavimai smuktelėjo 5,1 proc. Čia buvo parduota 303 400 mašinų (2011 m. – 319 800 vnt.). Gamintojo gimtinėje pardavimai išaugo 4,7 proc. – buvo parduota 202 400 automobilių (2011 m. – 193 300 vnt.).

Azijos regione pirmojo ketvirčio pardavimai išaugo 13,4 procento. Buvo parduota 725 100 naujų „Volkswagen“ mašinų (2011 m. – 639 200 vnt.). Iš jų net 653 300 vnt. įsigijo Kinijos pirkėjai (įskaitant ir Hong Kongą) (2011 m. – 578 200; +13.0 proc.)

Šiaurės Amerikoje pirkėjai per keturis šių metų mėnesius įsigijo 187 900 mašinų (2011m. – 149 400 vnt; 25.7 proc.). Gerokai išaugo pardavimai Jungtinėse Amerikos Valstijose. Šioje šalyje šiemet buvo nupirkta 131 900 mašinų (2011 m. – 95 600 vnt.; +38.0 proc.). Pietų Amerikoje pardavimai praktiškai nepakito – buvo parduota 246 300 automobilių (2011 m. – 244 900 vnt.; +0,6 proc.).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (31)