„Turime idėją per viešąją įstaigą atgaivinti aerodromo veiklą, pritraukti privatų kapitalą, struktūrines lėšas. Tai pirmas toks ryškus žingsnis per nepriklausomybės laikotarpį, nes iki šiol aerodromas grimzdo į vis gilesnį letargo miegą, - pasakoja Algirdas Žebrauskas, Telšių rajono savivaldybės architektūros skyriaus vedėjas. - Pirmiausiai planuojama suformuoti visą aerodromo sklypą ir jis bus skaidomas į zonas, kuriose galima veikla, sakykime, remonto dirbtuvės, kemperių aikštelė žmonėms apsistoti ir į tokius sklypus gali būti pritraukiamos privačios investicijos.“

Kuo daugiau zonų aerodrome bus išskirta, tuo investuotojams aiškiau, ką konkrečioje zonoje galima veikti. Pasak A. Žebrausko, Telšių aerodromas yra vienas iš seniausių Lietuvoje ir kaimynystėje jam beveik nėra konkurencijos.

„Centrinėje Žemaitijoje mes nieko iš tokių objektų ir nebeturime. Faktiškai yra Mažeikių aerodromas, bet sunku jį pavadinti aerodromu, Kretinga daugiau dirba su pajūrio zona yra, o čia, centre, praktiškai ir neturime nieko, tiktai Telšius. Kilo mintis atgaivinti aeroklubo veiklą, rajono savivaldybė savo lėšomis daro detalų aerodromo planą ir tikimės, kad galbūt gausime sutikimą įsteigti viešąją įstaigą ir pritraukti europinių lėšų. Tada galėtume atgaivinti žmonėms labai svarbią vietą, kur jie galėtų turėti sportinės veikos ir aeroturizmo“, - dėsto A. Žebrauskas.

Jis primena, kad Telšių aerodromas jau yra įteisintas bendrajame miesto plane.

„Dabar vykdomas antras etapas – detalieji planai, kurio metu formuojami sklypai dabartinei veiklai ir perspektyvai: yra numatoma ir sraigtasparnių aikštelė, ir kad oro balionų šventės galėtų vykti, sklandymas ir jo mokymas, nes klasės kol kas yra sovietiniame lygyje, taip pat reikia sutvarkyti kilimo takus, angarą, kuro pilimosi vietas, reikėtų nedidelio viešbučio ir kitų darbų“, - pasakoja Telšių rajono savivaldybės vyriausiasis architektas.

Tačiau, pasak A. Žebrausko, kol kas apie numatomas investicijas kalbėti yra per anksti – kai bus sukurta viešoji įstaiga, tada prasidės techninių projektų rengimas, darbai bus skirstomi etapais ir planuojamos reikalingos lėšos.

Architektas primena, kad dar 1935 m. Telšiuose buvo įsteigta sklandymo stotis, vėliau Telšių amatų mokykloje buvo pradėti gaminti pirmieji sklandytuvai. 1961 m. Telšių sklandymo sekcija tapo aeroklubu.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (107)