aA
Nėra velnias toks baisus, kokį piešia – šiuo posakiu galima apibūdinti situaciją, susidariusią nuo kovo 1-osios sugriežtinus dyzelinių automobilių techninės apžiūros (TA) tvarką. Praėjus mėnesiui tapo aišku, kad naujoji tvarka nuliūdino ne tiek daug vairuotojų, kiek pesimistai manė būsiant, rašo „Vakarų ekspresas“.
© Bendrovės archyvas

„Visoje Lietuvoje nuo kovo 1-osios TA neperėjo 10-12 proc. dyzelinių automobilių. Klaipėdos krašte šis skaičius dar mažesnis – 7,3 proc. Iš šiuo laikotarpiu Klaipėdoje, Kretingoje, Gargžduose, Šilutėje ir Šilalėje patikrinto 3 331 dyzelinį variklį turinčio automobilio pakartotinai apžiūrai teks paruošti 243 automobilius“, - konstatavo Vakarų Lietuvoje TA procedūras atliekančios bendrovės „Transkona“ generalinis direktorius Paulius Pleskovas.

Įmonės vadovas prognozuoja, kad šiek tiek didesnis „išbrokuotų“ dyzelinių automobilių skaičius gali būti fiksuojamas nuo balandžio, kai į TA atvažiuos vadinamieji „sodininkai“ – vairuotojai, kurie savo mašinų dėl vienų ar kitų priežasčių nenaudojo žiemą.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.