Tuo metu Europos Komisija yra priėmusi strategija „Transportas 2050“, kurios vienas iš numatomų tikslų – iki 2030 m. perpus sumažinti įprastais degalais varomų automobilių skaičių Europos miestuose. Automobilių pardavėjai tikina, kad kol kas šis tikslas Lietuvoje skamba utopiškai.

Lietuvos automobilininkų sąjungos prezidentas Rimvydas Anušauskas sako, kad vienintelė priežastis, šiuo metu galinti paskatinti įprastus automobilius keisti į hibridinius, yra nuolat brangstantis kuras. Vis dėlto norėdama pasiekti Europai keliamus tikslus, Lietuva turėtų pradėti galvoti ir apie specialią strategiją.

„Automobilininkų sąjungos renkami duomenys rodo, kad tik maža dalis Lietuvos gyventojų automobilį keičia kas 4–5 m. Kiti, įsigiję automobilį, juo važinėja gerokai ilgiau. Daugelis hibridinio automobilio neįsigyja dėl jo kainos“, – sakė jis.