"Verslo žinios" vasaros pabaigoje rašė, jog Tadžikistano Gafurovo mieste registruota alaus gamybos bendrovė "Omar" savo produkcijai žymėti buvo pasirinkusi prieš kelerius metus pakeistą "Švyturio" alaus prekių ženklą, kuriame tik žodis "Švyturys" pakeistas į "Gold Ear".

Šiek tiek stilizuotą prekių ženklą "Švyturys" naudoja ir dabar, tik šiuo metu ženklo centre ne stilizuota "š" raidė, o švyturio bokštas.

Saulius Galadauskas, Lietuvos įmonę "Švyturys-Utenos alus" valdančios holdingo kompanijos "Baltic Beverages Holding" (BBH) korporatyvinių reikalų direktorius, pasakoja, jog bendrovei atstovaujantys teisininkai į Tadžikistano firmą kreipėsi iš karto, kai pasirodė dienraščio straipsnis.

Buvo pareikalauta, kad bendrovės prekių ženklo naudojimas būtų nutrauktas.

Rugsėjo pabaigoje BBH teisininkai elektroniniu paštu gavo "Omar" advokato atsakymą, kuriame pasižadama nebenaudoti "Švyturio" prekių ženklo ir iš rinkos išimti alų, pažymėtą šiuo logotipu.

BBH advokatai pareikalavo atsiųsti oficialų raštą, patvirtinantį "Omar" įsipareigojimą "Švyturio" prekės ženklo nebenaudoti. Tačiau kol kas atsakymo iš Tadžikistano nesulaukta.

Jo teigimu, lietuviai patys greičiausiai nevyks į Tadžikistaną tikrinti, kaip "Omar" vykdo savo įsipareigojimus. Tačiau lietuvių įmonė paprašys, kad tai padarytų bendrovės kolegos iš Rusijos, kurie alų "Baltika" greičiausiai eksportuoja ir į Tadžikistaną.

Rusišką alų "Baltika" gaminančią daryklą taip pat valdo koncernas BBH.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją