OPC („Opel Performance Center“ – „Opel“ techninio tobulinimo centras) inžinieriai sėdynių konstrukciją kūrė iš pažangios organinio liejinio medžiagos su poliamido ir stiklo pluošto mišiniu. Dėl to, lyginant su įprastomis, sėdynių svoris sumažėjo net 45 proc., o jų konstrukcija yra itin tvirta bei pasižymi puikiu mechaniniu amortizavimu. Dėl tvirtumo pakanka 2–3 mm šios medžiagos sluoksnio.

„Opel“ yra pirmoji automobilių gamintoja pasaulyje, kuri panaudojo šią medžiagą sėdynių konstrukcijai, – sakė OPC plėtros padalinio vadovas Arminas Rossmannas. – Galingiausia visų laikų „Astra“ nusipelno geriausių technologijų bet kuriame aspekte, įskaitant ir sėdynes“.

Teigiama, kad vairuotojas bei jo šturmanas gali mėgautis sportiškesniu važiavimu, nes sėdynės įmontuotos 17 mm žemiau nei „Astra GTC“ kupė modelyje ir 40 mm žemiau – nei įprastoje „Astra“. Žemesnė sėdynių padėtis leidžia geriau jausti automobilį bei jo sukibimą su kelio danga. Naujosios sėdynės turės 18 valdymo krypčių.

Tai sėdynės, turinčios didžiausią padėčių valdymo skaičių kompaktinių sportinių kupė segmente. Jos vairuotojui ir šturmanui suteikia daugiau galimybių valdant automobilį. Papildomai galima užsisakyti pneumatiškai valdomas šonines sėdynių pagalvėles. Jos iš šono remia kiekvieną kūno dalį, tereikia vieno mygtuko paspaudimo. Sėdynes galima užsisakyti trijų odos, medžiagos ir spalvos kombinacijų.

Galingiausia visų laikų „Astra OPC“ turės 2.0 l, 280 AG variklį. Automobilis Europos rinkoje turėtų pasirodyti vasarą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją