Beorių padangų gamybai naudojama speciali plastinė derva. Ji klojama ant ratlankio su ypatingos konstrukcijos stipinais, o ant dervos dengiamas padangos protektorius. Dėl dervos savybių ir ypatingos stipinų konstrukcijos tokiai padangai nereikia oro, o automobilio svoris jos negniuždo.

Ne mažiau reikšmingas ir aplinkosauginis koncepcijos aspektas – beorės padangos derva yra gaminama iš plastiko, kurį galima perdirbti. Padangos protektorius gaminamas iš perdirbtų antrinių žaliavų.
Koncepcijos autorė – bendrovė „Bridgestone“ tvirtina, jog „nepneumatinės“ (angl. – „non-pneumatic“) padangos koncepcija tebetobulinama, tačiau prekyboje tokios padangos gali pasirodyti jau netolimoje ateityje. Bendrovė savąją beorių padangų koncepciją pristatė praėjusį mėnesį Tokijuje (Japonija) vykusioje transporto parodoje.

„Eksploatuojant šias padangas, nėra jokio reikalo jas papildyti oru, nėra rizikos ir jas pradurti, - pasakojo „Bridgestone“ atstovas spaudai. – Tai reiškia, jog joms reikės žymiai mažiau priežiūros. Be kita ko, beorės padangos daro mažesnį poveikį aplinkai nei įprastos padangos.“