„Mažiausiai dvi (klientės – red. past.), dėl to nėra jokių klausimų. Mažiausiai dvi komandos. Jei įmanoma, dvi geros komandos“, - pareiškė kompanijai vadovaujantis Craigas Pollockas.

„Maksimumas? Jei turėsime tiekti gerokai daugiau komandų, tuomet plėsimės. Kol kas to mūsų artimiausiuose noruose nėra, nes turi viską vertinti realistiškai, o mūsų kompanija dar nauja.“

„Įmonėje dirbantys žmonės – ne naujokai, jie „Formulės-1“ variklių tiekimo srities veteranai, tačiau norinti tiekti daugiau komandų, reikėtų didesnės organizacijos. Jei tai žinosime anksti, su malonumu bendradarbiausime.“

C. Pollocko teigimu, nepriklausomi variklių tiekėjai yra būtini sportui, nes neįmanoma garantuoti stambių automobilių gamintojų ilgalaikio dalyvavimo. To pavyzdžiu jis įvardino autosporto pasaulį šokiravusį „Peugeot“ sprendimą prieš pat sezoną pasitraukti iš ilgų distancijų lenktynių.

„(Netikėtas „Peugeot“ pasitraukimas iš autosporto – red. past.) padės suprasti, kad šių labai didelių kompanijų atveju valdybos ar direktorių susitikimo sprendimas gali lemti tiekimo ateitį, viskas gali pasikeisti per vieną sekundę. Prieš pat sezoną, viduryje sezono ar jo pabaigoje“, - kalbėjo PURE vadovas.

„Taigi, niekas nežino, kas tikrai liks ateityje, neskaitant „Ferrari“, kurie, tikiu, čia yra ilgam. Dėl kitų niekas nieko negali garantuoti“, - pridūrė jis.

Manoma, kad naują 1,6 l V6 standarto variklį ruošianti PURE nuo 2014 m. gali pakeisti „Cosworth“ – šiuo metu vienintelę nepriklausomą variklių tiekėją „Formulėje-1“. Pastarosios kompanijos atstovai kol kas pateikia labai nedaug informacijos apie savo planus kuriant naujo formato motorą.

PURE vadovaujantis C. Pollockas – buvęs BAR (dabar žinomos kaip „Mercedes“) komandos vadovas ir 1997 m. „Formulės-1“ čempiono Jacqueso Villeneuve'o vadybininkas. Kompanijoje dirba buvęs „Ferrari“ variklių padalinio vadovas Gilles Simonas, įmonėje surinkta daug anksčiau „Renault“, „Peugeot“ ir „Mecachrome“ motorų kūrimo projektuose dirbusių specialistų.

Be „Cosworth“, šiuo metu „Formulėje-1“ variklius tiekia „Ferrari“, „Mercedes“ ir „Renault“ kompanijos.