Organizacijos atstovas spaudai Matteo Bonciani „Reuters“ patvirtino „Williams“ komandos atstovo Marko Gillano penktadienį paskelbtą žinią, kad federacija ekipoms išsiuntė techninę direktyvą, kuria iš esmės buvo uždraustas tolesnis tokių įtaisų naudojimas.

FIA teigimu,daug komandų kreipėsi į organizaciją ir teiravosi apie prošvaisos sistemų atitikimą taisyklėms. Atstovas spaudai leido suprasti, kad sprendimas uždrausti įtaisus buvo priimtas labiau įsigilinus į jų veikimą ir ekipų pateiktus argumentus.

Prošvaisos kontrolės sistemos, FIA teigimu, buvo uždraustos dėl to, kad pagrindinė jų paskirtis buvo bolido aerodinamikos efektyvumo didinimas. Organizacijos nuomone, tokie įtaisai pažeidžia „Formulės-1“ techninio reglamento straipsnį Nr. 3.15, kuriame teigiama, kad lenktynininko veiksmai negali būti naudojami keisti bolido aerodinaminėms savybėms, ir, galbūt, Nr. 10.2.1 ir Nr. 10.2.3, kuriuose apibrėžiama, kad bolidui judant negali būti keičiamos jo važiuoklės charakteristikos.

Sistemos autorei „Lotus“, tuomet dar žinomai „Renault“ vardu, kreipusis į FIA 2010 m., ši jokių priekaištų įtaisui neturėjo. BBC teigimu, taip buvo dėl to, kad organizacijos specialistai manė, kad naujovė yra skirta vien pakabos darbui pagerinti, tačiau dabar, paaiškėjus pagrindiniai jos aerodinaminei paskirčiai, jie greitai persigalvojo ir paskelbė draudimą.

Primename, kad automatinės prošvaisos balanso automatinio reguliavimo sistemos yra hidraulika pagrįsti įtaisai, kuriais išlaikomas tinkamas automobilio priekio aukštis stabdant ir greitėjant, taip užtikrinant idealų sparno veikimo efektyvumą bei dar labiau sumažinant atstumą nuo dugno iki kelio dangos.