Stovėjimo aikštelėse, kuriose taikoma „eParkingo“ sistema, norintieji įvažiuoti turi tik paskambinti ant užtvaro nurodytu telefono numeriu. „Priėmusi skambutį, kuris yra nemokamas, sistema jį automatiškai atmeta, ir užtvaras automatiškai pasikelia, – apie sistemos darbo eigą pasakojo „Lutex“ direktorius Lukas Kondratas. – Sistema automobilio valstybinį numerį susieja su mobilaus telefono, iš kurio buvo skambinta, numeriu ir vėliau, automobiliui paliekant aikštelę, užtvaras vėl automatiškai pakeliamas“.

Vairuotojai, viršiję nemokamo stovėjimo laiko aikštelėje limitą, į savo mobiliuosius telefonus gauna trumpąją žinutę su nurodytu viršytu laiku ir už jį gali sumokėti iškart, SMS žinute.

„eParkingo sistema padeda sumažinti stovėjimo aikštelių eksploatavimo kaštus: čia magnetiniai talonėliai keičiami telefono numeriu, o kasos aparatas – trumposiomis SMS žinutėmis. Be to, pats sistemos įdiegimas kainuoja nebrangiai ir greitai atsiperka, – sakė L. Kondratas. – Sistema vienodai patogu naudotis tiek dažnai toje pat stovėjimo aikštelėje paliekantiems automobilius, tiek ir retai užsukantiems vairuotojams.“

Pasak bendrovės vadovo, sistemą ypač tinka taikyti didžiųjų prekybos centrų, verslo centrų automobilių stovėjimo aikštelėse ar daugiaaukščiuose garažuose.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)