„Svarstome savo galimybes šiame segmente. Manau, kad galėtume konkuruoti su X3“, – teigė „Cadillac“ viceprezidentas Kurtas McNeilas.

Pabrėžiama, kad „General Motors“ pastaruoju metu bando didinti pardavimus su mažesniais modeliais už BMW. Pastaroji markė 2011-aisiais JAV išstūmė „Lexus“ iš prestižinių automobilių pardavimų lyderio sosto. Ši pozicija buvo nepajudinama pastaruosius 11 metų. Prie tokio BMW pasiekimo daug prisidėjo pernai debiutavęs naujasis X3, kurio pardavimai, lyginant su 2010-iasiais, išaugo daugiau nei 4 kartus, iki 27 793 vnt.

K.McNeilas pripažino, kad kol kas „General Motors“ nėra palaiminę mažesnio „Cadillac“ SUV visureigio projekto.

„Faktas, kad „Cadillac“ tampa pasauliniu prekės ženklu, bus vienas svarbiausių veiksnių, nulemsiančių šį sprendimą“, – įsitikinęs jis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)