„Anksčiau mes serijiniams modeliams pritaikėme pirmą automatizuotą mechaninę transmisiją iš F-1, taip pat elektroniškai reguliuojamą diferencialą ir kt., o greitai perimsime ir KERS (vadinimą kinetinės energijos rekuperavimo sistemą)“, – sakė „Ferrari“ vadovas Luca di Montezemolo.

Tačiau jis pripažįsta, kad kol F-1 dėmesys sutelktas vystant aerodinaminius elementus, beveik nieko iš lenktyninių automobilių negali būti perkelta į serijinius, kurie privalo būti itin saugūs.

Šiuo metu visos F-1 komandos naudoja tokius pat variklius, tačiau nuo 2013 metų sezono taisyklėse atsiras permainų ir vietoje esamų 2.4 l, V8 variklių bus pradėti naudoti turbininiai 1.6 l, V6 agregatai. „Ferrari“ skaičiavimais, tokie pokyčiai gali kainuoti apie 50 mln. eurų.

„Esu įsitikinęs, kad dabartiniai V8 vis dar gali būti naudojami, nes jie dar turi erdvės tobulinimui. Sprendimas įdiegti visiškai naujus variklius neatrodo panašus į kaštų taupymą“, – sakė L.Montezemolo.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją