Praėjusį trečiadienį jie nutarė siūlyti, kad reikalavimai varikliams išliktų panašūs, kaip ir dabar – t.y. agregatai liktų 3,0 l V10 formato ir turėtų būti nekeičiami vieną „Grand Prix“ savaitgalį. Tačiau didžiosios kompanijos siūlo paprastą, tačiau kardinalų pakeitimą – naujus variklius reikėtų montuoti į bolidus šeštadienio, o ne penktadienio, kaip dabar, rytą.

Pasiūlymo esmė - vienas variklis turėtų būti nekeičiamas nuo vieno etapo šeštadienio ryto iki kito etapo šeštadienio ryto, t.y. turėtų atlaikyti per šeštadienio treniruotes, kvalifikaciją, lenktynes, bandymus tarp etapų ir kito etapo penktadienio treniruotes. Taigi, tai turėtų gerokai sumažinti bandymų skaičių, savo ruožtu sumažinant ir išlaidas varikliams.

BMW, „Honda“ ir „Mercedes-Benz“ kartu siūlo, jei šis pasiūlymas būtų priimtas, įvesti dar vieną taisyklę: komandos, netiekiančios variklių bent dviem komandoms, turėtų pervesti 3 mln. eurų (apie 14 mln. litų) sumą į fondą, skirtą padėti nepriklausomoms ekipoms spręsti jų apsirūpinimo agregatais klausimą.

Sprendimui pritaria „Toyota“, apie kitų gamintojų ir komandų nuomonę kol kas nieko nežinoma. Beveik neabejojama, kad tokiam pasiūlymui nepritars „Ferrari“, nes ši priešinsis bet kokiam bandymų ribojimui. Italų ekipa tam turi rimtą priežastį – ji, skirtingai nei kitos „Formulės-1“ ekipos, turi dvi nuosavas bandymų trasas Fiorane ir Mugello, todėl gali bandyti žymiai pigiau nei konkurentai. Kitų metų „Formulės-1“ taisyklės turėtų paaiškėti jau artimiausiu metu.

Daugiau informacijos ieškokite www.f-1.lt.