Tačiau atmetus visus skaičiavimus, tenka pripažinti, jog revoliuciją ekonomikoje sukėlusios superekologiškos oru varomo transporto priemonės pasaulyje dar niekas nepagamino. Galbūt pramoninį dizainą studijuojančio Dyno Benstedo (Dean Benstead) realus prototipas „02 Pursuit“ (02 Persekiojimas) – kaip tik ta pirmoji kregždė?

Oru varomas motociklo važiuoklė sukonstruota 250 kub. cm krosinio motociklo pagrindu, o greičių dėžė – iš WR250F. Žinoma, negalima pamiršti ir galios agregato – oro variklio „DiPietro“. Toks „orinukas“ dabar sugeba išvystyti 100 km/val. greitį. Kadangi pirmasis prototipo modelis buvo kurtas daugiau dėmesio teikiant dizainui, o ne techninėms charakteristikoms, motociklo konstruktorius neabejoja, jog techninių rezervų šio kūrinio tobulinimui dar tikrai likę.

„Koncepcija užsimezgė braižant rėmo brėžinius ir kompiuteriu modeliuojant motociklo išvaizdą, - pasakoja D. Benstedas. – Važiuoklės ir variklio dairiausi vėliau. Šias sistemas pagamino vietos įmonė „Rinlatech Engineering“. Norėjau išnaudoti suspausto oro energiją kaip alternatyvą tradiciniams degalams. O kadangi vaikystėje daug važinėjausi krosiniais motociklais, sukaupta patirtis atvėrė galimybes suprojektuoti štai tokį krosinį motociklą su oriniu varikliu.“ Vaikinas neslepia planų netolimoje ateityje gerokai patobulinti savo kūrinį: suteikti jam visiškai kitokią išvaizdą, plieninių dalių važiuoklę pakeisti aliuminine važiuokle, plieninį rėmą – titano rėmu.

„Norėčiau sumažinti svorį tiek, jog motociklas svertų ne daugiau už ypač patvarų kalnų dviratį“, - svajoja D. Benstedas.

Veikianti „02 Pursuit“ versija lapkričio 25 d. bus demonstruojama Sidnėjaus motociklų ir mopedų parodoje („Sydney Motorcycle & Scooter Show”), Australijoje.