Projektas pradėtas 1998-aisiais, ne kartą koreguotas, dėl to statybos užsitęsė. Jam nutiesti kartu su šiauriniu aplinkkeliu skirta beveik 60 mln. litų. Iki gruodžio bus baigtas tvarkyti ir daugiau nei 3,5 kilometrų ilgio privažiavimo kelias.

„Trūksta vieno vienintelio dalyko – sutvarkyti Putinų gatvę, kurioje prasidėjo darbai ir reikia apie 5 mln. litų. Milijono litų tikimės iš Susisiekimo ministerijos, kitos lėšos – savivaldybės“, – sako Alytaus meras Feliksas Džiautas.

„Statant šį tiltą buvo atsisakyta metalinių konstrukcijų varžtinio surinkimo ir atliktas virinimas. Galbūt naujesnė technologija pačio tilto užstūmimo – buvo panaudoti domkratai, kurie, taip sakant, patys užtraukinėjo patį tiltą“, – pasakoja Sigitas Stumbras, A lytaus miesto savivaldybės Statybos skyriaus vedėjas.

Anot specialistų, dėl naudotų naujų technologijų šio tilto remontuoti, tikimasi, nereikės mažiausiai 30–40 metų. O mieste sumažės automobilių srautai ir oro tarša.

Prieš septynerius metus skaičiuota, kad atsigaunant pramonei šiuo tiltu per parą automobilių srautai gali siekti iki 30 tūkst. automobilių. Naujesni tyrimai numatyti kitąmet.

„Turime viltį, kad pramonė atsigaus. Čia pat prie aplinkkelio yra pramonės parkas, daugiau kaip 50 hektarų. Investicijos į jį ateina, pasirašytos 4 sutartys, jau pirmieji darbai vyksta. Pagaliau „Alytaus tekstilės“ patalpose, kurios jau yra parduotos, irgi prasideda judėjimas“, – teigia F. Džiautas.

Dar vienas tiltas – jau septynioliktas – per Nemuną gruodį bus atidarytas Druskininkuose.

Jo statyba su privažiavimo keliais, pėsčiųjų ir dviračių takais bei automobilių stovėjimo aikštele kainuos 45 milijonus litų.