aA
Sugedo automobilis. Ką daryti? Važiuoti pas pažįstamus, remontuoti pačiam ar vykti į artimiausią autoservisą? Pasirodo, dauguma vairuotojų vengia vykti į neišbandytus ir nežinomus autoservisus, nes bijo būti apgauti ir sumokėti per daug.
© Shutterstock nuotr.

7 iš 10-ies (69 proc.) vairuotojų prireikus renkasi tik pažįstamų žmonių autoservisus, nes tik taip būna garantuoti, kad sumokės normalią kainą ir nebus apgauti, rodo Autogidas.lt atliktos vairuotojų apklausos rezultatai. Į bet kurį artimiausią servisą vyksta tik apie 4 proc. respondentų. Likusieji 27 proc. automobilius remontuoja patys.

Paklausti, kas turi įtakos tokiam jų apsisprendimui, respondentai teigė, kad nenori nė kiek permokėti už atliktas, o galbūt netgi neatliktas paslaugas. Nors daugiau nei kas antras vairuotojas į autoservisą užsuka kartą ar du per metus, tačiau maždaug kas trečias (36 proc.) asmuo apsilanko dažniau – paskutiniu metu maždaug kartą per porą mėnesių.

Vidutiniškai 44 proc. apklausoje dalyvavusių vairuotojų sakė, kad niekada nebuvo apgauti autoservise. Tačiau daugiau kaip pusė vairuotojų turi įtarimų: dalis yra įsitikinę, kad juos apgavo, o likusieji teigia už autoservise atliktus darbus sumokėję įtartinai daug.

Vairuotojai skundžiasi dėl kelių pagrindinių problemų, nutikusių autoservisuose. Dalis respondentų mini, kad teko sumokėti už darbus, kurie buvo įtraukti į sąskaitą, bet neatlikti; kiti sumokėjo už pakeistas detales, kurių buvo galima dar nekeisti; dar kiti respondentai susidūrė su situacija, kai buvo neatliktas sutartas darbas arba atliktas netinkamai; likusieji pastebėjo, kad sumokėjo už kokybiškas detales, o iš tiesų gavo nekokybiškas.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.