„Tai pakankamai didelis žingsnis į priekį, tačiau automobilis turėjo išlikti atpažįstamas kaip dalis BMW šeimos. Net jeigu ir nuimsite ženklelį, vis vien žinosite kas tai“, – sakė jis.

A.van Hooydonkas pabrėžė, kad 3-serija pastaruosius 20 metų yra tarsi BMW markės branduolys. Jo nuomone, dabar šio modelio išvaizda yra preciziškesnė ir dinamiškesnė nei bet kada anksčiau.

„Visi mūsų automobiliai yra dalis BMW šeimos, tačiau kaip ir bet kurioje šeimoje, kiekvienas jos narys turi išsiskirti savito charakterio bruožais, – kalbėjo A.van Hooydonkas. – 1-serija nėra tokia rimta ir apie 70 proc. šio automobilio pirkėjų yra nauji mūsų markės klientai, todėl jis gali būti nuotaikingesnis. 3-serija turi priešingą charakterį“.

Jis taip pat paminėjo, kad sprendžiant, kaip atrodys naujasis 3-serijos sedanas, BMW valdybai buvo pateikti du variantai, o sprendimas dėl geriausio dizaino koncepcijos priimtas greičiau nei per valandą.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją