Lietuviams naujojo „Evoque“ reklama švietė 3 mėnesius, o visas pasaulis šio automobilio laukė daugiau nei 3 metus. Pirmą kartą šio modelio koncepcija LRX pademonstruota dar 2008 m. pradžioje ir nuo tada prasidėjo spėliojimai „gamins-negamins“. Nors gamintojai neskubėjo pranešti sprendimo, buvo aišku, kad šio projekto perkėlimas į realybę yra neišvengiamas.

Kaip atrodys mažiausias „Range Rover“ šeimos narys Londono grietinėlė pamatė dar 2010 m. vasarą vykusiame šios markės 40-mečio jubiliejaus vakarėlyje. Rinktinei Vilniaus publikai tokia proga nusišypsojo antradienio vakarą.

Ką veikė „Evoque“ pastaruosius 12 mėnesių? Tarsi roko žvaigždė jis dalyvavo pasaulinėse gastrolėse nuo spindinčių Las Vegaso lošimų namų iki stingdančių Islandijos ledynų. Turbūt visus įmanomus Žemės paviršius demonstratyviai pervažiavęs ir iki pusės metro gylio vandens telkinius perbridęs ratuotas miesto puošeiva tapo žinomas visame pasaulyje dar prieš pasirodydamas gatvėse. Vien ko buvo verta žinia, kad kuriant „Range Rover“ automobilių saloną ranką pridės ir Victoria Beckham.

„Range Rover Evoque“ yra mažiausias, lengviausias ir taupiausiai kurą deginantis automobilis kompanijos istorijoje. Jis sukurtas pagal modifikuotą „Land Rover LR2“ platformą, kuri naudojama ir „Freelander“ visureigio gamybai. Pirmą kartą šios markės istorijoje pirkėjai gali užsisakyti modelį su priekinių arba su visų varančiųjų ratų sistema.

Nors „Land Rover LRX“ koncepcija įkūnijo sportinio dviejų durų kupė ir kompaktinio visureigio mišrūną, tačiau kai šis koncepcinis modelis buvo patvirtintas gamybai, kompanijos vadovai nusprendė, kad praktiškesnė, labiau šeimoms tinkanti penkiadurė versija galėtų išplėsti pardavimų apimtis. Todėl „Evoque“ siūlomas kaip trejų arba penkių durelių automobilis. Skirtumai tarp šių dviejų modelių, išskyrus durelių skaičių, yra sunkiai pastebimi – dizainas toks pat, o penkiadurė versija yra 3 cm aukštesnė, tad salonas yra šiek tiek erdvesnis.

4,35 m ilgio, 1,63 m aukščio (5 durų versija), 1,96 m pločio ir 2,66 m važiuoklės bazę turintis „Range Rover Evoque” komplektuojamas su turbininiu keturių cilindrų 2.0 l, 240 AG benzininiu varikliu ir 6 laipsnių automatine transmisija. Ši versija nuo 0 iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 7,6 sek.

Dyzelinių variklių pasiūlą sudaro du turbininiai 2.2 l agregatai, pasiekiantys 190 arba 150 AG. Gamintojai žada, kad pastarasis variantas su priekinių varančiųjų ratų sistema bus ekonomiškiausias pasirinkimas – automobilio vidutinės degalų sąnaudos sieks 5,0 l/100 km.

Kaip ir „Freelander“, „Evoque“ gaminamas Halewoodo (Didžioji Britanija) padalinyje toje pačioje gamybos linijoje.

Gretai pasirodys gatvėse

Lietuvoje naujasis „Range Rover Evoque” kainuos nuo 121 tūkst. Lt. Tikimasi, kad „Evoque“ padės kompanijai pritraukti naujų, jaunesnio amžiaus pirkėjų. Planuojama, kad du trečdalius pardavimų sudarys penkių durų versija, likęs trečdalis atiteks trejų durų modeliui.

Gamintojo atstovai Lietuvoje bendrovė „Inchcape Motors“ jau pardavė šešis „Evoque“ automobilius. Keletą jų jau greitai pamatysime gatvėse - pirmuosius klientus automobilis pasieks po poros savaičių. Pardavėjai tikina, kad susidomėjimas šiuo stilingu „Evoque“ išties didelis - potencialių „Evoque“ pirkėjų automobilio bandymai suplanuoti trims savaitėms į priekį valandų tikslumu.

„Jaguar-Land Rover“ automobilių pardavimo vadovas Dainius Stašauskas prognozuoja, kad populiariausia „Evoque“ versija taps su dyzeliniu 2.2 l, 190 AG varikliu ir automatine transmisija. Tokio modelio kaina prasideda nuo 175 tūkst. Lt.

„Dažniausiai „Evoque“ domisi vyrai, ieškantys automobilio savo moterims. Dėl to mūsų darbas tik palengvėja - toks stilingas automobilis kaip „Evoque“ moterims negali nepatikti, todėl ir vyrai mažiau linkę derėtis“, - DELFI sakė D. Stašauskas.

Jo teigimu, lietuviai labiausiai domisi juodos arba baltos spalvos automobiliais, o reklaminėse fotosesijose matytą raudonos spalvos „Evoque“ vertina atsargiai.

Beje, bandomasis modelis, skirtas klientams, į Lietuvą atkeliavo baltos spalvos, nors „Range Rover“ atstovai pageidavo raudono automobilio. To priežastis - prieš pusmetį Japoniją nusiaubęs cunamis, sutrikdęs ir automobilių dažų gamintojų darbą. Kurį laiką „Range Rover“ atstovai net negalėjo priimti raudonos spalvos pageidaujančių „Evoque“ pirkėjų užsakymų, tačiau vėliau situacija pasikeitė.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)