Naujasis BMW hibridas turės šešių cilindrų benzininį 3.0 l, 306 AG variklį su „TwinPower Turbo“ technologija, 40 kW elektros motorą bei bagažo skyriuje įtaisytas ličio-jonų baterijas. Bendra hibridinės sistemos galia bus 340 AG ir maksimalų 400 Nm sukimo momentą.

Lyginant su įprastu 5-serijos sedanu, „ActiveHybrid 5“ versijos bagažo erdvė dėl ličio-jonų baterijų bus 145 l mažesnė ir sieks 375 l.

Gamintojai žada, kad „BMW ActiveHybrid 5“ elektriniu režimu galės nuvažiuoti apie 4 km važiuojant vidutiniu 35 km/val. greičiu (maksimalus elektrinio režimo greitis bus 60 km/val.). O pamiršus apie taupymą hibridas iki 100 km/val. galės įsibėgėti per 5,9 sek.

Lyginant su 535i sedanu, pagal kurį sukurta „ActiveHybrid 5“ versija, naujokas bus 16 proc. ekonomiškesnis.

Priklausomai nuo įrangos ir pasirinktų padangų tipo, vidutinės „BMW ActiveHybrid 5“ degalų sąnaudos svyruos nuo 6,4 l iki 7,0 l/100 km, o CO2 emisija – nuo 149 g iki 163 g/km.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją