Parodos sumanytojai AB „Lietuvos geležinkeliai“ bendrovės filialo „Kauno geležinkelių infrastruktūra“ vadovai tikina, jog didžiausią geležinkelio darbų dalį sudaro kelių remontas. Sunkaus rankų darbo bendrovėje mažėja – įsigyjama vis daugiau naujos, modernios įrangos. Todėl ekspozicijoje - aukštą kelio kokybę ir eismo saugumą užtikrinanti geležinkelių priežiūros technika - nuo seniausios rusiškos iki šiuolaikiškos ar dar neturinčios analogų Baltijos šalyse.

Tai - milžiniškos galios kranai galintys vienu ypu pakelti naftos cisterną, taip pat firmos vikšriniai traktoriai, skirti likviduoti avarijų padarinius. Švedijoje įsigyti šiuolaikiški krautuvai, galintys važiuoti tiek asfaltuotu keliu tiek bėgiais. Naudojantis tokiomis mašinomis galima sparčiai keisti pabėgius. Taip pat 70 tonų savaeigė sniego valymo mašina per valandą susiurbianti 75 kubinius metrus sniego, o surinkus net 100 kubinių metrų jį iškraunanti bet kurioje numatytoje vietoje.

Demonstruojama nauja austrų gamybos technika pati nustato remontuotinas geležinkelio bėgių vietas ir pagal numatytą programą lygina geležinkelio kelią. Jeigu naudojantis sena technika per valandą buvo galima suremontuoti per 200 metrų bėginės atkarpos, tai pasitelkus naujoviškas kelio tiesimo ir lyginimo mašinas - daugiau nei pusantro kilometro.

„Vakarietiška technika iš esmės pakeitė ir bėgių keitimo technologiją, todėl dabar važiuodami traukiniu Lietuvoje retai girdime sovietmečiu įprastą bėgių dunksėjimą. O neseniai pradėjome modernizuoti geležinkelio iešmus. Žiemą jie dažnai apledėdavo, todėl dirbti būdavo labai sudėtinga“ – pasakoja AB „Lietuvos geležinkeliai“ bendrovės filialo „Kauno geležinkelių infrastruktūra“ viršininkas Olegas Slepakovas.

1863 m. pastatyta Kauno geležinkelio stotis su iki šiol vieninteliu tuneliu Lietuvoje neatpažįstamai pasikeitė. Dabar AB „Lietuvos geležinkeliai“ bendrovės filialas „Kauno geležinkelių infrastruktūra“ laikomas didžiausiu geležinkelio mazgu šalyje, aptarnaujančiu geležinkelio linijas nuo Vievio iki Radviliškio, nuo Kaišiadorių iki Kybartų, bei keliasdešimties kilometrų europinės vėžės nuo Mockavos iki Šeštokų. Iš viso filialas prižiūri apie 670 km plačias vėžes ir 22 km europietiškos vėžės geležinkelio kelio.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją