Naujos kartos kompaktinių automobilių segmento, kuriame dominuoja tokie modeliai kaip „Volkswagen Golf“, „Opel Astra“ ar „Ford Focus“, atstovas buvo suprojektuotas ir sukonstruotas „Hyundai“ Europos tyrimų ir plėtros centre Riuselsheime, Vokietijoje. Naujasis „Hyundai i30“ sukurtas pagal naują šios markės „srovenančių linijų“ dizaino filosofiją, kuri jau buvo kuriant naujausius „Hyundai“ modelius „i40“, „ix35“ ir „ix20“.

„Naujos kartos i30 atpažįstamas pagal naują „Hyundai“ šeimos „veidą“, kurį formuoja priekinės šešiakampio formos grotelės ir brangakmenio dizainą primenančios priekinės lempos su automatiškai įsijungiančiais dienos žibintais“, – sakė vyriausiasis „Hyundai Motor Europe“ dizaineris Thomasas Bürkle'as.

Jo teigimu, naujasis i30 pasižymės išraiškingesniu dizainu nei pirmtakas.

Nuo 2007 m. siūlomas „Hyundai i30“ yra geriausiai perkamas šios markės modelis Europoje. Pernai automobilio pardavimai siekė 115 tūkst. vnt.

„Tikimės, kad naujasis i30 įtiks jauniems, progresyviems pirkėjams, kurie nori ne tik sportiško, bet ir gerai atrodančio automobilio“, – teigė „Hyundai Motor Europe“ viceprezidentas Allanas Rushforthas.

Kol kas jokių techninių naujojo i30 duomenų gamintojai neatskleidžia. Daugiau informacijos bus pateikta Frankfurto automobilių parodoje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją