„Jaguar“ teigimu, C-X16 yra „pirmas žvilgsnis į ateities „Jaguar“ sportinius automobilius, kurie nustatys naujus klasės standartus dizaino, dinamiškumo ir technologijų atžvilgiu“.

Naujoji „Jaguar“ koncepcija yra 4 425 mm ilgio, 2 048 mm pločio ir 1 297 mm aukščio, o važiuoklės bazė siekia 2 622 mm. Tai yra mažiausias „Jaguar“ kūrinys nuo 1954 m., kai buvo nutraukta XK120 modelio gamyba.

„Jaguar C-X16“ turės turbininį 3.0 l, V6 variklį, kuris išvysto 380 AG ir maksimalų 450 Nm sukimo momentą. Agregatui talkins ir hibridinė sistema, kurios funkcija bus norimu metu padidinti galią papildomais 95 „arkliukais“ ir 235 Nm. Tą galima padaryti vairaratyje įtaisytu mygtuku.

Gamintojai žada, kad koncepcinis modelis iki 100 km/val. galės įsibėgėti per 4,4 sek.

„Puikūs „Jaguar“ automobiliai visada buvo gražūs, inovatyvūs ir ryžtingai žvelgė į ateitį. C-X16 koncepcija įkūnys šiuos bruožus, taip pat ir nustebins, jaudins bei suteiks entuziazmo“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas kompanijos dizaino vadovas Ianas Callumas.

Svarbiausias klausimas – ar „Jaguar“ ruošiasi gaminti šį modelį? „Man tai yra labiausiai jaudinantis automobilis kokį iki šiol esame sukūrę“, – atviravo I .Callumas.

Jo teigimu, serijinė C-X16 gamyba yra įmanoma, tačiau kol kas nepatvirtinta. „Nebūtų sunku pradėti serijinę gamybą. Manau, kad tai būtų vienas įspūdingiausių automobilių. Tikiuosi, mes tai padarysime“, – sakė jis.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją