Kristianas fon Kionigsegas (Christian von Koenigsegg), pradedant „CC8S“, baigiant „Agera R“, kūrė itin savitą superautomobilio koncepciją, kurios esmė – ne vien anglies pluošto kėbulas, bet ir, skirtingai nei kitų mažųjų superautomobilius kuriančių bendrovių atvejais, visiškai standartinė važiuoklė, pakaba ir stabdžių sistema. Ir jokio techninių dalių plagijavimo, dairantis į didžiuosius superautomobilių segmento žaidėjus.

Švedai gali didžiuotis ir tuo, jog, skirtingai nei grėsmingiausias jų konkurentas „Pagani“, jie gali apsieiti be užnugaryje stovinčio kurio nors galingo autokoncerno pagalbos kuriant ir konstruojant variklius.

Nuo pat pirmojo modelio, bendrovės „Koenigsegg Automotive AB“ automobiliuose montuojami standartiniai V8 4,7 l darbinio tūrio varikliai. Jei pirmajame modelyje „CC8S“ šis agregatas išvystydavo 655 AG, tai „CCXR“ modelyje arkliukų jau – daugiau nei tūkstantis (1018 AG). Po naujausio greitkelių galiūno „Koenigsegg Agera R“ iš Skandinavijos variklio dangčiu urzgia 5,0 l V8, 1115 AG monstras. Automobilis sveria 1 435 kg.

Tad kokie gi tie rekordai?

• 0-300 km/val. = 14,53 sek.
• 0-200 mylių/val. = 17,68 sek.
• 300-0 km/val. = 6,66 sek.
• 200-0 mylių/val. = 7,28 sek.
• 0-300-0 km/val. = 21,19 sek.
• 0-200-0 mylių/val. = 24,96 sek.

Automobilio pasiekimus fiksavo nepriklausomi laiko matuotojai iš „Racelogic VBox“, o vėjo greitis rekordinių važiavimų metu „tilpo“ į pasaulio rekordams keliamus reikalavimus. Duomenys patvirtinimui išsiųsti į Gineso pasaulio rekordų knygos būstinę.