Kitose žiniasklaidos priemonėse reklamos sumažėjo. Išlaidos laikraštinei reklamai krito labiausiai - 17,3 proc. iki 52,6 mln. litų. Praėjusių metų pirmąjį pusmetį laikraščiai iš reklamos gavo 63,6 mln. litų.

Išlaidos reklamai per televiziją ir žurnaluose bei lauko reklamai sumažėjo nežymiai.

Televizija iš reklamos per pirmąjį šių metų pusmetį uždirbo 100,9 mln. litų - tai 3,7 proc. mažiau nei per praėjusių metų tą patį laikotarpį, kai jos buvo 104,9 mln. litų.

Reklamai žurnaluose per pirmuosius šešis šių metų mėnesius buvo išleista 17,7 mln. litų - tai 1,7 proc. mažiau nei pernai pirmąjį pusmetį, o išlaidos lauko reklamai sumažėjo 1,4 proc. iki 8,2 mln. litų.

Duomenys pateikti be reklamos apimties, kartojimo nuolaidų ar žiniasklaidos suteiktų nuolaidų reklamos agentūroms. Taip pat į pateiktus duomenis neįtrauktos reklamos, kurias remia žiniasklaidos priemonės, taip pat pačios žiniasklaidos reklamos tarpusavio mainai, t.y. išlaidos be rėmimo.

Visa Lietuvos reklamos rinka per šešis šių metų mėnesius, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, sumažėjo maždaug 7 proc. ir siekė 186,9 mln. litų.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją