Valstybės įmonės „Regitra“ statistikos duomenys rodo, kad liepos mėn. penkios populiariausios naujų automobilių markės buvo „Volkswagen“, „Nissan“, „Peugeot“, „Opel“ ir „Fiat“. O didžiausia pasiūla naujų automobilių skelbimuose internete buvo „Toyota“, „Opel“, „Hyundai“, „Volkswagen“ ir „Ford“ markių automobilių, rodo Autogidas.lt statistika.

Ieškantys naujo automobilio antrąjį šių metų ketvirtį labiausiai domėjosi „Toyota Land Cruiser“ arba „Volkswagen Golf“ automobiliais. Portalo Autogidas.lt statistika rodo, kad daug susidomėjimo taip pat sulaukė nauji „Opel Astra“, „Ford Focus“.

Skelbimuose, publikuojamuose internete, siūlomos naujų automobilių kainos vidutiniškai siekia apie 40 000–50 000 Lt, tačiau siūloma ir nemažai brangesnių transporto priemonių. Vidutinė „Toyota Land Cruiser“ kaina siekė 190 000 Lt, „Volkswagen Golf“ – apie 35 000 Lt, „Opel Astra“ – apie 54 000 Lt, „Ford Focus“ – vidutiniškai 33 000 Lt (pateiktas 2010–2011 m. automobilių kainų vidurkis skelbimuose).

Europoje liepos mėn. perkamiausi buvo „Volkwagen Golf“, „Volkwagen Polo“, „Ford Fiesta“, „Ford Focus“ ir „Renault Clio“ modeliai.