Gamintojų teigimu, naujai sukonstruotas 1.4 l turbininis benzininis variklis bus taupiausias visame vidutinės klasės segmente. Ši „Insignia ecoFLEX“ versija bus komplektuojama su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, „Start/Stop” įranga ir mažu pasipriešinimu riedėjimui pasižyminčiomis 225/50 R 17 dydžio padangomis.

Visos šios priemonės 1.4 l variklio degalų sąnaudas, palyginti su ankstesniąja 1.8 l (taip pat 140 AG) versija, sumažina dviem litrais šimtui kilometrų. Dabar „Insignia” sedanas su naujuoju varikliu 100 km kelio sunaudoja 5,7 litro benzino. CO2 emisija sumažinta 45 gramais, iki 134 g/km. Tad abiem atvejais degalų sąnaudos ir tarša sumažinta daugiau kaip 25 proc. Vis dėlto šie patobulinimai ne tik nenuslopino taupiausio klasėje dyzelinio variklio galios, bet jo sukimo momentas buvo padidintas 15 proc. ir siekia 200 Nm.

„Insignia 1.4 turbo ecoFLEX” versija nuo 0 iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 10,9 sek. ir pasiekti didžiausią 205 km/val. greitį. Naujasis variklis skirtas „Insignia” sedanams ir „Sports Tourer” universalams.

Patobulinta 2.0 l turbo 4X4 versija

Dar viena 2012-ųjų modelio naujiena tapo benzininis 2.0 l turbininis tiesioginio įpurškimo variklis kartu su 4X4 visų varomųjų ratų pavara naujam modeliui teikia 30 AG didesnius pajėgumus. Naujasis jėgos agregatas komponuojamas su šešių laipsnių mechanine arba automatine pavarų dėžėmis. Variklis pasiekia 250 AG ir didžiausią 400 Nm sūkio momentą (ankstesnė versija – 350 Nm). Galingas motoras kartu su mechanine pavarų dėže „Insignia“ automobiliui suteikia galimybę įsibėgėti nuo 0 iki 100 km/val. per 7,5 sek. ir pasiekti didžiausią 250 km/val. greitį, kuris ties šia padala elektroniškai ribojamas.

2.0 l turbo variklis įtikinamai įrodo, kad didinant pajėgumus kartu gali būti sumažintos degalų sąnaudos. Įdiegta „Start/Stop“ sistema ir panaudotos mažo pasipriešinimo riedėjimui padangos padėjo sumažinti degalų sąnaudas bei emisiją atitinkamai iki 8,4 l/100 km ir 197 g/km (ankstesniajame modelyje: 8,9 l/100 km, 209 g/km).

„Opel” degalus taupanti „Start/Stop” sistema jau greitai bus įdiegta ir į priekiniais ratais varomą „Insignia” versiją su 2.0 l, 220 AG turbo varikliu.

2012 metų modelio „Insignia“ automobiliuose taip pat bus galima užsisakyti naująsias „Navi 600” ir „Navi 900 Europa” informacijos ir pramogų sistemas, kurios naudoja ne kompaktiniuose diskuose, o SD kortelėse sukauptą informaciją.

2012 metų „Opel Insignia” modelyje dar labiau padidintos saugumo priemonės. Naujoji „Opel“ priekinio vaizdo kamera, atpažįstanti kelio ženklus ir įspėjanti apie nukrypimus nuo eismo juostos, dabar turi atstumo daviklį, nuolat kontroliuojantį nuotolį iki priekyje važiuojančio automobilio. Ši sistema automatiškai įsijungia, pasiekus 40 km/val. greitį ir padeda vairuotojui išvengti susidūrimų. Apie atsitrenkimo į priekyje važiuojantį automobilį pavojų vairuotojas įspėjamas garsiniu signalu ir vaizdo simboliu prietaisų skydelyje. Be to, priekinė vaizdo kamera, sujungta su posūkio kryptimi pasisukančių „AFL+“ žibintų sistema, automatiškai išjungia tolimąsias šviesas, kad neakintų iš priekio atvažiuojančio vairuotojo.

Pageidaujantys taip pat gali užsisakyti nappa odinę apdailą „Indian Night”, kurią sudaro elegantiškai kontrastuojančios juodos ir konjako spalvos odos atspalviai. Sportišką ir elegantišką „Opel Insignia” automobilio išvaizdą papildys nauji patrauklaus dizaino lieti ratlankiai.

2012 metų modelio „Insignia” kainos prasideda nuo 23 330 eurų (80,5 tūkst. Lt).

Nuo debiuto 2008 m. „Opel“ yra pardavęs jau per 400 tūkst. „Insignia“ automobilių.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją