Matomumas yra vienas svarbiausių eismo įvykio veiksnių. Priklausomai nuo jo, vairuotojas turi atitinkamai įvertinti situaciją ir atlikti reikiamus veiksmus. Tamsiu paros metu ar sutemų metu įvykusių eismo įvykių pasekmės dažnai būna skaudesnės. Naktį ir ankstų rytą pasitaiko daugiau neblaivių vairuotojų, taip pat – pavargusių ir dėl to mažiau atidžių.

Blogos meteorologinės sąlygos tamsiu paros metu yra pavojingesnės eismo saugumo situacijai kelyje, nei šviesiu paros metu. 2010 m. tamsiu paros metu įvyko beveik ketvirtadalis visų įskaitinių eismo įvykių, kurių metu žuvo ar buvo sužeisti žmonės.

LED šviestuvai su saulės ar vėjo baterija gali būti pritaikomi pėsčiųjų perėjų, autobusų stotelių, pavojingų kelio ruožų apšvietimui. Taip pat šias sistemas galima pritaikyti ir tose vietose, kur sudėtinga ar labai brangu kloti elektros kabelius apšvietimo tinklų įrengimui.

Olandijoje atlikti tyrimai parodė, kad greičio švieslentės ne mažiau efektyvios nei stacionariosios greičio matavimo sistemos. Jos paprastai įrengiamos pavojingose kelių vietose, todėl pamatęs tokį įrenginį vairuotojas paprastai sutelkia dėmesį kelią ir važiuoja lėčiau bei saugiau.

DELFI.TV vaizdo reportaže pamatysite, kaip vienoje avaringiausių sankryžų įdiegus kompleksą modernių saugumo priemonių, remiantis alternatyviais energijos šaltiniais bei LED technologijomis, pavyko kelininkams sumažinti avaringumą.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją