"Didžiausia reklamos užsakovų koncentracija yra sostinėje, tačiau besiplečiančioms įmonėms reikia platesnės reklamos auditorijos. Mūsų tyrimai parodė, kad daugelio miestų žmonės pasitiki regioninėmis radijo stotimis, todėl, užsakius reklamą per regioninių stočių tinklą, ji gali būti ne mažiau efektyvi nei per respublikines stotis", - teigė bendrovės "Euroreklama" vadovė Ingrida Kuncaitė.

Be "Znad Wilii", "Euroreklamos" projekte dalyvauja Kauno radijo stotis "Tau", Klaipėdos "Bumsas", Šiaulių Saulės radijas. Už kiek didesnę kainą reklaminis skelbimas papildomai transliuojamas ir Panevėžio Aukštaitijos radijo, Alytaus "FM 99", Marijampolės Kapsų bei Mažeikių "Ventus" radijo stotyse.

Pasak I.Kuncaitės, reklamos regioninėse stotyse kaina gerokai mažesnė nei stotyse, aprėpiančiose visą Lietuvą.

Baltijos reklamos registro duomenimis, šių metų pirmąjį pusmetį radijo reklamos rinka sumažėjo 11 proc., palyginti su tuo pačiu 1999 metų laikotarpiu, ir siekė 8,2 mln. litų. Tiesa, realiai ši suma buvo mažesnė, kadangi skaičiuojama neatsižvelgiant į nuolaidas.