„Mes judame į priekį, tai buvo matyti trejose paskutinėse lenktynėse, tačiau dabar turėsime patvirtinti Monake, Monrealyje (Kanados GP – red. past.) ir Valensijoje (Europos GP) matytą savo pažangą visiškai kitokių charakteristikų trasoje, kuri tikrai labiau tinka pagrindiniams mūsų varžovams“, - taip „Ferrari“ interneto svetainėje cituojamas F. Alonso.

„Silverstoune reikia daug prispaudžiamosios jėgos, o šioje srityje mes atsiliekame. Turėsime kelias naujas dalis, tačiau nuo to iki pareiškimo, kad mes būsime panaikinę atsilikimą dar yra erdvės. Galbūt!“

„Turime likti realistais ir susitaikyti, kad per mažiau nei du mėnesius, praėjusius nuo lenktynių Barselonoje (Ispanijos GP), neįmanoma panaikinti atstumo, matyto Katalonijos trasoje. Tai nebuvo pilnas ratas, nes tą lėmė lenktynių eiga, tačiau tai tikrai buvo daugiau nei matėme paskutinėse trejose lenktynėse“, - prisiminė ispanas.

„Mes turime ir toliau tobulinti automobilį ir tuomet, esu tikras, bus ir pergalė. Kada? Neturiu krištolo rutulio, kad galėčiau pasakyti tikslų atsakymą.“

F. Alonso taip pat neatrodė džiūgaujantis dėl gana palankaus „Ferrari“ komandai „Pirelli“ sprendimo į Silverstoune atvežti minkštąsias ir kietąsias padangas.

„Mums tai reiškia dar vieną iššūkį – kiek įmanoma geriau išnaudoti abiejų tipų padangas“, - komentavo ispanas, galbūt tikėjęsis gauti minkščiausios ir vidutinio kietumo gumos rūšis.

„Bet kuriuo atveju, padangų parinkimas vienodas visiems ir nėra jokių priežasčių apie tai diskutuoti, (net) jei parinktos rūšis labiau tinka vienai ar kitai komandai“.

„Ekipos turi pritaikyti savo automobilius taip, kad būtų tinkamiausiai panaudotas abiejų tipų padangų pajėgumas ir veikimo laikas“, - pridūrė jis.