Iki 2012 m. pabaigos „Renault“ Indijos rinkai pristatys dar du naujus modelius – iš kurių vienas bus kompaktiškas, pagal „Renault-Nissan“ aljanso platformą pagamintas automobilis, kuriam numatytas lyderio pagal pardavimus vaidmuo.

Šiuo metu „Renault“ Indijoje turi 14 atstovybių, iki metų galo šis skaičius bus padidintas iki 40, o iki 2012 m. pabaigos – iki 100.

Indija kartu su Brazilija ir Rusija yra viena iš trijų svarbiausių rinkų „Renault“ grupės tarptautinėje strategijoje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją