Kaip jau buvo anksčiau rašyta, pirmadienį duodamas interviu Latvijos radijui ministras paaiškino, jog kompanijos vadovybė iki šiol nėra pateikusi vyriausybės prašytų audito rezultatų, o „pažadai dirbti pelningai ir atstatyti kompanijos prekės ženklą pasirodė esantys melagingi“. „AirBaltic“ ir toliau dirba nuostolingai.

A. Kamparsas nurodė, kad pagal neoficialius duomenis „airBaltic“ pirmuosius penkis šių metų mėnesius dirbo nuostolingai, ir situacija tikriausiai nesikeis į gerąją pusę. Jo nuomone, aviakompanijai priklausančios ofšorinės įmonės „Baltijas Aviacijas Sistemas“ (BAS) atstovai dirba tik savo interesams, ir šioje vietoje vyriausybei reikėtų pagalvoti, kaip veikti, kadangi „problema darosi nebeišsprendžiama“.

Ministras yra įsitikinęs, kad galima rasti teisinių sprendimo būdų, tačiau vyriausybė turėtų griežtai pakalbėti su BAS užuot „rašiusi laiškus“. „Be to, mes taip dirbti nebegalime... Aišku, kad tai nebegali tęstis“, – skundėsi ministras.

Tuo tarpu „airBaltic“ prezidentas ir vykdantysis direktorius B. Flickas išplatino tokį oficialų komentarą: „Aš vadovauju „airBaltic“ nuo 2002 metų, kuomet aviakompanija perveždavo 200 000 keleivių ir turėjo viso 5 lėktuvus bei ilgalaikius įsiskolinimus. Man vadovaujant kompanija išgyveno staigų šuolį iki 3,5 mln. keleivių, šiandien „airBaltic“ turi 34 lėktuvus ir yra didžiausia avialinija Baltijos regione. „airBaltic“ už savo sėkmes pelnė eilę tarptautinių apdovanojimų.

Man vadovaujant „airBaltic“ įveikė keletą krizių, įskaitant ir 2008 ir 2009 m. finansų krizę. Dėl šios krizės sunyko mūsų vidinė Baltijos šalių rinka, tačiau „airBaltic“ sėkmingai persiorientavo į tranzitinius keleivius, kurie atskrenda iš Europos, Artimųjų Rytų ir Rusijos/NVS.“

B. Flickas taip pat teigia, kad jo vadovaujama aviakompanija veikia strategiškai ir sugeba įveikti jos kelyje pasitaikančias krizes. Jis kaltina Latvijos ekonomikos ministrą kalbant apie planus agresyviai mafijiniais metodais perimti „airBaltic“ valdymą.

Anot B. Flicko, žiemos metu dauguma aviakompanijų patiria nuostolių, tačiau tai nesukuria preteksto nacionalizuoti kompaniją. „Kaip atsakingas „airBaltic“ vadovas aš neįsileisiu nekompetentingos politinės marionetės į aviakompaniją. Kaip „airBaltic“ vadovas ir bendrasavininkis galiu pasakyti, kad ministro A. Kamparso veiksmai primena sovietinės valdžios metodus“, – piktinosi B. Flickas.

„Ministras pirmininkas dabar turi gerą progą priimti konkrečią poziciją, nes priešingu atveju jo tylėjimas gali būti suprastas kaip visos vyriausybės vieningas požiūris“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją