Nuo rudens rinkoje pasirodysiantis 2012 metų modelio „Passatas“ kainuos nuo 20 755 dolerių (51,1 tūkst. Lt), o 2010 metu standartinis modelis kainavo 27 945 dolerių (68,8 tūkst. Lt). Atnaujintas automobilis bus siūlomas su vienu iš trijų variklių, tarp jų bus ir dyzelinis variantas.

Tačiau „Volkswagen“ atstovai tvirtina, kad JAV rinkoje pigiau kainuojančio „Passato“ į Europą vežti neapsimokės. Jie palygino amerikiečiams skirtą „Passat“ su 2.0 TDI, 140 AG varikliu, kuris kainuoja 25 995 dolerio (64 tūkst. Lt), su Vokietijoje pagamintu tokią pat įrangą ir variklį turinčiu modeliu, kainuojančiu 30,1 tūkst. eurų (103,9 tūkst. Lt).

Teigiama, kad pirkėjas, sugalvojęs JAV įsigyti naują „Passat“ ir jį importuoti į Europą, turės sumokėti 600 dolerių (apie 1480 Lt) už transportavimą iki uosto, 950 dolerių (apie 2340 Lt) – už plukdymą ir dar 669 dolerių (apie 1650 Lt) kainuos transportavimo draudimas.

Europoje teks susimokėti 4122 eurus (14,2 tūkst. Lt) už importo mokestį, 450 eurų (1553 Lt) – ekspeditoriui, dar 400 eurų (1381 Lt) – už transportavimą klientui. Prie to teks pridėti dar 1972 eurus (6808 Lt) muito mokesčių.

Amerikoje „gimusio“ „Passat“ pritaikymas Europos keliams Vokietijoje kainuotų apie 4,1 tūkst. eurų (14,1 tūkst. Lt). O Vokietijos techninių apžiūrų centro ekspertizė ir atestavimas kainuos 3 tūkst. eurų (10,3 tūkst. Lt). Viską susumavus – prie JAV pirko automobilio kainos tektų pridėti dar beveik 54 tūkst. Lt.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją