“Tikiu, kad mūsų nesutarimai su “VP Market” greit išsispręs, o kol kas mus gelbsti padidėję alaus pardavimai kituose prekybos taškuose ir daugiau nei keturis kartus išaugęs eksportas, kuris yra pelningas ir verčia mus didinti gamybą.”, - sakė BBH korporatyvinių reikalų direktorius Baltijos šalims Saulius Galadauskas.

Dėl smarkiai padidėjusių Suomijos rinkos poreikių “Švyturys-Utenos alus” seserinės įmonės Estijoje “Saku” pardavimai neplanuotai išaugo 40%, maždaug 2 milijonais litrų per mėnesį. Būtent tokį kiekį ėmėsi gaminti “Švyturys-Utenos alus”, iškilus nesutarimams su VP Market.

“Saku Original” alus gaminamas Estijoje yra Suomijos importinio alaus rinkos lyderis. “Saku” alaus darykla, kaip ir “Aldaris” Latvijoje bei "Švyturys - Utenos alus" Lietuvoje yra alaus rinkos lyderė. Visos trys įmonės vis labiau konsoliduoja savo veiksmus, nes yra valdomos BBH koncerno per pastarojo padalinį - bendrovę “BBH Baltic”.

Didžiulį eksporto šuolį ,be padidėjusių “Saku” poreikių, taip pat lėmė naujos “Švyturio” eksporto rinkos – Kanada, Kaliningrado sritis, net 7 kartus lyginant su pernai didėjantys pardavimai JAV. Gegužės mėnesį įmonė pradėjo alaus eksportą net į Islandiją.

“Prieš grįžtant į VP Market mums tektų pakoreguoti eksporto planus. Planuodami eksportą pirmiausiai atsižvelgsime į Lietuvos vartotojų poreikius, nes jie yra mūsų prioritetas. Manau, kad surasime rezervų, ypač Utenoje, kad, gelbstint “Saku”, nenukentėtų naujosios rinkos, o svarbiausiai - Lietuvos - vartotojai.” – teigė Saulius Galadauskas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją