„Kia Optima Hybrid“ automobilyje montuojamas 2.4 l benzininis variklis ir 30 kW elektros motoras. Hibridinė jėgainė suderinta su 6 laipsnių automatine pavarų dėže. Toks pat hibridinis derinys naudojamas ir „Hyundai Sonata Hybrid“ automobilyje.
Gamintojai žada, kad šis modelis bus 40,7 proc. ekonomiškesnis lyginant su įprasta „Optima“, o hibridinės versijos degalų sąnaudos važinėjant mieste bus 6,7 l/100 km, užmiestyje – 5,9 l/100 km. Iš vietos iki 100 km/val. „Optima Hybrid“ įsibėgės per 9,2 sek., o maksimalus greitis sieks 195 km/val.
„Optima Hybrid“ pirmą kartą buvo pristatytas pernai Los Andželo automobilių parodos lankytojams, šiemet Ženevos automobilių parodoje automobilį galėjo išvysti ir europiečiai.