„Kia Optima Hybrid“ automobilyje montuojamas 2.4 l benzininis variklis ir 30 kW elektros motoras. Hibridinė jėgainė suderinta su 6 laipsnių automatine pavarų dėže. Toks pat hibridinis derinys naudojamas ir „Hyundai Sonata Hybrid“ automobilyje.

Gamintojai žada, kad šis modelis bus 40,7 proc. ekonomiškesnis lyginant su įprasta „Optima“, o hibridinės versijos degalų sąnaudos važinėjant mieste bus 6,7 l/100 km, užmiestyje – 5,9 l/100 km. Iš vietos iki 100 km/val. „Optima Hybrid“ įsibėgės per 9,2 sek., o maksimalus greitis sieks 195 km/val.

„Optima Hybrid“ pirmą kartą buvo pristatytas pernai Los Andželo automobilių parodos lankytojams, šiemet Ženevos automobilių parodoje automobilį galėjo išvysti ir europiečiai.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją