Vienu metu Kijevo kotletai net buvo įtraukti į Nacionalinio statistikos biuro sudaromą pagrindinių prekių krepšelį, kuris naudojamas infliacijai skaičiuoti. Tačiau greitai Kijevo kotletų mada praėjo ir jie netgi tapo pajuokos objektu, niekinamu patiekalu, kurį neva valgo tik skonio neturintys žmonės.

O dabar Jungtinėje Karalystėje skelbiama apie Kijevo kotleto „renesansą“. Mažmeninės prekybos tinklas „Marks & Spencer“, kuris pirmas ir pradėjo pardavinėti šiuos kotletus Britanijoje, skelbia, kad jų pardavimai pernai šoktelėjo 25 proc. „Tesco“ – didžiausias Britanijos mažmeninės prekybos tinklas – praneša apie 20 proc. prieaugį.

Ekspertai teigia, kad Kijevo kotletų populiarumą gaivina žmonių nenoras finansinio nuosmukio metu išlaidauti maistui, bei nostalgija, siejama su vaikystėje mėgtu patiekalu.

„Pastebėjome precedento neturintį senųjų patiekalų populiarumo padidėjimą, nes žmonės vėl ima mėgautis patiekalais, kuriuos mėgo vaikystėje. Kijevo kotletai išlieka perkamiausiu produktu“, – sako „Marks & Spencer“ atstovė.

Kijevo kotletas buvo pirmas vartoti paruoštas produktas, kuriuo buvo pradėta prekiauti Didžiojoje Britanijoje. Jį buvo galima valgyti šaltą arba pašildytą mikrobangų krosnelėje. Vienas toks kotletas kainavo 2 svarus sterlingų, dabar tai atitiktų maždaug 8 svarus sterlingų.