Vairuotojo ir šalia jo sėdinčio keleivio saugumas išbandytas priekinio susidūrimo metu esant 55 km/val. greičiui, priekinio šoninio – esant 64 km/val. greičiui su 40 proc. prasilenkimu, o šoninio su 950 kg sveriančiu vagonėliu – esant 55 km/val. greičiui prieš susidūrimą. „Polo“ dominavo bendroje klasifikacijoje, gavęs aukščiausius balus visose vairuotojo ir priekinio keleivio saugumo kategorijose. Mažesnės patiriamos apkrovos galvai, kaklui, krūtinei ir kojoms nulėmė, kad automobiliui paskirtas papildomas „plius“ įvertinimas.

„Polo“ itin gerai pasirodė stabdymo teste: tiek sausoje, tiek šlapioje trasoje automobilio stabdymo distancijos buvo trumpiausios. Važiuojant 100 km/val. greičiu ir pradėjus stabdyti automobilis sustojo atitinkamai už 39,5 ir 40,8 metro.

Papildomi testai buvo atliekami tikrinant pėsčiųjų apsaugą, saugos diržų naudingumą, kaklo apsaugą.

Vos tik pasirodęs rinkoje „Polo“ taip pat pelnė aukščiausius balus „Euro NCAP“ bandymuose, kur surinko penkias žvaigždutes už keleivių, vaikų ir pėsčiųjų apsaugą.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją